Star Wars Force Commander

Inaktiv
Star Wars Force Commander

Bild från spelet

Någon som tycker att detta spel är bra?

Medlem

woho nostalgi trip man tackar!

ett av dem bästa SW strategi spelen enligt mej, till och med bättre än EaW, grafiken är heller inte LIKA usel som bilden.. men endå rätt outdated för året det släpptes.

ett självklart spel för alla SW fansen men kan tänka mej det är svårt o hitta en kopia, synd att min är försvunnen

Inaktiv

Jag har inte prövat EaW, men jag tycker i alla fall att spelet är något för dom som vill få truppförstärkningar från en Star Destroyer eller från rebellernas motsvarighet. Däremot kan 3D-grafiken göra det lite svårt att få en klar utsikt över slagfältet.

Jag skulle nog kunna söka upp spelet, men jag tror inte jag ska posta länken till sidan här i så fall.

Medlem

Det fick ett ganska kyligt motagande när det kom vill jag minnas.

Ett UI som täckte halva skärmen, dålig men långsam grafik och taskiga kontroller var väl något av kritiken.

Köpte spelet vill jag minnas och blev lite besviken. Rätt ok story för tiden men det var inte sådär jättekul att spela.

Medlem

Introt är något av det grymaste jag sett i Star Wars väg

Inaktiv

Introt var väldigt otroligt, men när man kör uppdrag är det lite för svårt, tycker jag.

Inaktiv

Ahh, gamla hedliga Force commander. Kommer ihåg hur jag tyckte att det va jobbigt innan jag kom in i det och sen gick det som på räls


signatur

"Enemy-Unknown har talat"

Medlem

Diggar EAW kanske inte så hållbart men diggar konceptet. Force commander fastna jag aldrig för dock.

1
Skriv svar