Assassin's Creed IV – Ubisoft visar upp det stora blå

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Måste ha en egen - annars kan de inte kontrollera något själva.

Vad är det egentligen som måste kontrolleras då?
Det enda som behövs är paus och playknapp ju :/

Reklam?
Om de får en exklusiv film så kan de ju inte lägga den på youtube.

Medlem

Några till knasigheter..
Ryggattack 5:08´99.. 5:09 frontträff.
Sen tycker jag en muräna-attack borde påverka luftreserven lite åtminstone.. nehepp.
(Och de vanliga.. pc-versionen BLIR galet daterad och högst troligen konsolpåverkad i form & funktion).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

(Och de vanliga.. pc-versionen BLIR galet daterad och högst troligen konsolpåverkad i form & funktion).

Välkommen till modern PC-gaming. Enjoy your stay because nothing is going to change... Tråkigt nog.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Totte - måste du låta så negativ i precis alla dina kommentarer? Kan du inte skriva något konstruktivt ibland, det skulle vara skönt för omväxlings skull.

Du kritiserade mig för ett inlägg för någon månad sedan, och det tyckte jag var bra; utan öppenhet kommer man inte vidare.

Jag tror FZ vid flertalet tillfällen berättat att de håller på och ser över saken.

För ganska exakt sex månader sedan var jag i kontakt med FZ aangående deras katastofala spelare.

Antingen så jobbar dom med någonting riktigt stort eller så skiter dom fullständigt i att den faktiskt inte fungerar som den ska.
Det kanske är enklare att bädda in från Youtube tills problemet är löst.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Min superdator från NASA kommer käka upp detta spelet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Måste ha en egen - annars kan de inte kontrollera något själva.

Vad är det egentligen som måste kontrolleras då?
Det enda som behövs är paus och playknapp ju :/

Reklam?
Om de får en exklusiv film så kan de ju inte lägga den på youtube.

Och vad skulle det vara som lilla FZ får tag på innan någon annan site?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

sid meier's pirates 3d

Medlem

Längtar verkligen till AC:4 men det kommer bli på ps4. Men man har ju i allafall GTA 5 att leka med tills PS4 versionen släpps så mig kommer det inte gå någon nöd på:)

Medlem

Är det bara jag som tycker att nästan alla nya spel nuförtiden stjäl lite för mycket från Skyrim? Och varför är alla spel centrerade runt pengar? Räcker det inte med att vi lever i en värld styrd av pengar? I AC4 är jag pirat för tusan.. Varför måste man köpa vapen och uppgraderingar?

Snacka om att dagens spel är ett desperat försök att rättfärdiga vårt korrupta system.

Det ser mer och mer ut som jag aldrig kommer köpa ett spel till.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Ehe, hahahahahaha


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hatar att vänta kan inte slutet av oktober komma nu

Medlem
Skrivet av Rakoon:

#1 snarare far cry 3 Assassins Creed edition.

Medan Far Cry är Monkey Island: Bang bang edition.

Medlem

Assassin's Creed IV – Ubisoft visar var skåpet ska stå

Medlem

Såg ju rent av skoj ut.

Medlem

Verkar trevligt. Dock är det synd att det verkar så lätt. I barfighten i början står ju gubbar bakom honom utan att puckla på. Störde mig på det i tidigare spel med.När man var omringad av fem gubbar och de inte attackerar när man vänder ryggen eller flanken till..

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Fel, fel och fel. Du fick mig att skratta iaf.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Fel, fel och fel. Du fick mig att skratta iaf.

Vadå fel? Förklara gärna.

Medlem

Det här spelet ser verkligen bra ut och det kommer att bli ett givet köp för mig när det släpps.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Fel, fel och fel. Du fick mig att skratta iaf.

Vadå fel? Förklara gärna.

Med FZ:as videospelare kan man inte ens ställa in kvalitet. Det mest självklara en videospelare bör ha, då alternativ är något man bör sträva efter, speciellt när det kommer till media och speciellt när det kommer till media i form av video. Den här punkten i sig håller sig starkt mot alla argument som kan tänkas komma.

Du säger att du har problem med YouTube och att många fler har det. Ja, baserat på hur många miljarder människor som använder YouTube, så lär ju 'några' ha problem med sidan. Folk kan gnälla och gråta över YouTube och Google, men när det kommer till krita, så är det en av de mest pålitligaste sidorna på nätet.

Jag tycker också att FZ:as videospelare är irriterande på ett helt annat sätt. Att man ska behöva tvinga dela FZ:as artikel ifall man ska visa sina vänner en video. Förståeligt, då det vill ha trafik till sidan, pengar för reklam på sidan om osv.

Så ja, jag står fast och funderar över hur du kan tycka att denna videospelare är bättre än den YouTube har.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Fel, fel och fel. Du fick mig att skratta iaf.

Vadå fel? Förklara gärna.

Med FZ:as videospelare kan man inte ens ställa in kvalitet. Det mest självklara en videospelare bör ha, då alternativ är något man bör sträva efter, speciellt när det kommer till media och speciellt när det kommer till media i form av video. Den här punkten i sig håller sig starkt mot alla argument som kan tänkas komma.

Du säger att du har problem med YouTube och att många fler har det. Ja, baserat på hur många miljarder människor som använder YouTube, så lär ju 'några' ha problem med sidan. Folk kan gnälla och gråta över YouTube och Google, men när det kommer till krita, så är det en av de mest pålitligaste sidorna på nätet.

Jag tycker också att FZ:as videospelare är irriterande på ett helt annat sätt. Att man ska behöva tvinga dela FZ:as artikel ifall man ska visa sina vänner en video. Förståeligt, då det vill ha trafik till sidan, pengar för reklam på sidan om osv.

Så ja, jag står fast och funderar över hur du kan tycka att denna videospelare är bättre än den YouTube har.

Att kvaliten är bra mycket bättre på youtube är väl min största anledning, sen att man inte måste stå ut med 30s reklam innan utan max 5 är väldigt skönt det med..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Blackwolfe:

Youtubes spelare är inte mycket bättre än fzs egna. Faktum är att jag tycker att fzs egna funkar bättre för de videos den används till. Youtube däremot.. kör med ett addon nu, bara för att youtube krånglar som in i helskotta (och inte bara för mig).

Nog om det, ser fram emot AC4, ser grymt ut och massor att göra. När det gäller pengar, även pirater använde pengar på den tiden.

Fel, fel och fel. Du fick mig att skratta iaf.

Vadå fel? Förklara gärna.

Med FZ:as videospelare kan man inte ens ställa in kvalitet. Det mest självklara en videospelare bör ha, då alternativ är något man bör sträva efter, speciellt när det kommer till media och speciellt när det kommer till media i form av video. Den här punkten i sig håller sig starkt mot alla argument som kan tänkas komma.

Du säger att du har problem med YouTube och att många fler har det. Ja, baserat på hur många miljarder människor som använder YouTube, så lär ju 'några' ha problem med sidan. Folk kan gnälla och gråta över YouTube och Google, men när det kommer till krita, så är det en av de mest pålitligaste sidorna på nätet.

Jag tycker också att FZ:as videospelare är irriterande på ett helt annat sätt. Att man ska behöva tvinga dela FZ:as artikel ifall man ska visa sina vänner en video. Förståeligt, då det vill ha trafik till sidan, pengar för reklam på sidan om osv.

Så ja, jag står fast och funderar över hur du kan tycka att denna videospelare är bättre än den YouTube har.

Att kvaliten är bra mycket bättre på youtube är väl min största anledning, sen att man inte måste stå ut med 30s reklam innan utan max 5 är väldigt skönt det med..

Det faktum att man måste klicka på en extern länk för att se filmer i HD.. Alltså år 2013 är ju nästan patetiskt. Mycket är bra med FZ.se men deras videospelare är inte av dessa. För guds skull.. Lägg in en HD funktion.

12
Skriv svar