Wangtastisk trailer från Shadow Warrior

Robot
Medlem
Wangtastisk trailer från Shadow Warrior

Bloom Warrior

Det verkar dra åt rätt håll, men jag är väldigt skeptisk.

Medlem

Lite off topic här, men FZ:as "Se filmen högupplöst" är ju allt annat än högupplöst. Det känns som man allt som oftast måste söka upp filmer på youtube för att få 1080p på klippen...

MFZ
Medlem

nu väntar man bara på en remake av blood.
ett av dåtidens bästa multiplayerspel


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Såg JessieCox spela det här, såg riktigt jävla roligt ut, känsla i vapen osv. Hoppas det är så.

Medlem

Ha! Ja. Tack. Trodde visserligen på mer moget spel först, men sak samma inget emot komiska spel som jag antar att det kommer bli

Medlem

Oj blanda ihop detta med någon annan remake. Såg kul ut vilket fall som helst

Medlem

Kan bli årets bästa spel helt klart! Här är det inget jävla tjafs iaf


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ahhh shadow warrior! Ser lovande ut

Medlem

Ser underhållande ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Ha! Ja. Tack. Trodde visserligen på mer moget spel först, men sak samma inget emot komiska spel som jag antar att det kommer bli

...mer moget spel? :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nej tack.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Smoo87:

Ha! Ja. Tack. Trodde visserligen på mer moget spel först, men sak samma inget emot komiska spel som jag antar att det kommer bli

Antar att du aldrig spelade originalet : )

Medlem

Kommer ihåg hur vi brukade sitta ett gäng och spela detta på datorerna i en labbsal.

Galet var det görs remakes på spelen från den eran nu då. När kommer remaken på Redneck Rampage? >_<

Medlem
Skrivet av deezel:

Kommer ihåg hur vi brukade sitta ett gäng och spela detta på datorerna i en labbsal.

Galet var det görs remakes på spelen från den eran nu då. När kommer remaken på Redneck Rampage? &gt;_&lt;

Hah! Nej snälla, låt det vara ett skoj minne, och inget mer.

Medlem

Är lite kladdig stil med för mycket bloom och det där "2005 next gen" skimmret/blurret som gör allt irriterande suddigt som allt för många utvecklare envisats med under åren. Men det är ju ett PC spel så det kommer väl gå att få bort i grafik inställningarna.

För annars ser det ut att kunna bli ett rätt schyst spel, inget som kommer att revolutionera genren kanske men något man kan ha skoj med några timmar.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Smoo87:

Ha! Ja. Tack. Trodde visserligen på mer moget spel först, men sak samma inget emot komiska spel som jag antar att det kommer bli

...mer moget spel? :s

Läs kommentar nr 2 Blandade ihop det med ett annat spel. Och moget var fel ordval i vilket fall som helst

Medlem

Förbokade detta på steam. Kan vara nostalgin men ser fram emot detta nåt enormt. Som bonus fick man ju också en -75% rabattkupong på valfritt Serious Sam spel (hela Serious sam bundlen om man vill) eller hard reset.

Medlem

OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG ett riktigt fps! Detta kommer bli king!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Haha rolig trailer iaf!

Redneck rampage....
Varför inte MONSTER RAMPAGE!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av starboy83:

Lite off topic här, men FZ:as "Se filmen högupplöst" är ju allt annat än högupplöst. Det känns som man allt som oftast måste söka upp filmer på youtube för att få 1080p på klippen...

Kan nog vara att även 720p anses vara "HD", eller att dessa filmer är så hårt komprimerade att bildkvalitén fått lida så mycket att det blir tydligt märkbart.

On topic: Barnet i mig tycker det ser svinballt ut, men som någon annan skrev så är bloom-effekterna och den tokhårda ljussättningen väldigt störande. Ser lite halvtaskigt ut liksom.

Inaktiv
Skrivet av Soulless:

Haha rolig trailer iaf!

Redneck rampage....
Varför inte MONSTER RAMPAGE!

Gjorde mig sugen på en remake på just spelet Redneck Rampage! Skön humor i det spelet

Medlem

Haha wtf! Detta måste man ju ha!

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av starboy83:

Lite off topic här, men FZ:as "Se filmen högupplöst" är ju allt annat än högupplöst. Det känns som man allt som oftast måste söka upp filmer på youtube för att få 1080p på klippen...

Kan nog vara att även 720p anses vara "HD", eller att dessa filmer är så hårt komprimerade att bildkvalitén fått lida så mycket att det blir tydligt märkbart.

On topic: Barnet i mig tycker det ser svinballt ut, men som någon annan skrev så är bloom-effekterna och den tokhårda ljussättningen väldigt störande. Ser lite halvtaskigt ut liksom.

Det är ett PC spel, om bloom effekterna och ljuset inte går att ändra på i grafikinställningarna så kommer förhoppningsvis någon moddare fixa det åt dig

Medlem

Ser bäst ut, förstår bara inte varför de gör det så linjärt, i originalet kunde man vandra i cirklar tills man äntligen kom på vad man skulle göra. Jag saknar den stilen.

Medlem
Skrivet av nils45:

Ser bäst ut, förstår bara inte varför de gör det så linjärt, i originalet kunde man vandra i cirklar tills man äntligen kom på vad man skulle göra. Jag saknar den stilen.

Det är lite svårt att bedöma om remaken kommer att vara likadant eller ej bara genom att se videos.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av nils45:

Ser bäst ut, förstår bara inte varför de gör det så linjärt, i originalet kunde man vandra i cirklar tills man äntligen kom på vad man skulle göra. Jag saknar den stilen.

Det är lite svårt att bedöma om remaken kommer att vara likadant eller ej bara genom att se videos.

Sant. Videon jag hade i tanken var den här 15 minuteraren http://www.youtube.com/watch?v=0__5Y9iy2Iw

Medlem

Fast de sa ju också i videon att det är stora banor med många hemligheter att hitta.. lite så var ju orginalet också. Det märktes ju också att den som spelade hade kört igenom det tidigare och sprang ganska linjärt igenom det istället för att utforska.

Medlem

Vilket skräp!

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Vilket skräp!

Knappast

12
Skriv svar