Super Adventure Box återvänder till Guild Wars 2

Robot
Super Adventure Box återvänder till Guild Wars 2
Medlem
Super Adventure Box återvänder till Guild Wars 2

GOD DAMMIT >_< det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande


signatur

always use the nubs for cover

Skribent
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &gt;_&lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;gt;_&amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

har slutat helt att spela det nu på grund av det, och diverse skumma krashar som bara händer i gw2 å bf3 xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag tycker precis samma och jag spelar på en server som är very high, tycker det är tråkigt att springa runt helt ensam :/ Så en fråga lider WoW av samma problem ?

Medlem

Hoppa in på Gandara servern kvällstid fullt med folk och extremt vänliga. Brukar skriva "Any champions or events up"? i chatten of får alltid inbjudningar och boss fighter. Dock så är det svårt att få ihop grupper till dungeons, folk är förvirrade av systemet, men en LFG-tool är under utveckling, så det kommer nog fixa det

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;gt;_&amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

Det är egentligen vad man kan vänta sig ifrån alla MMOs. Efter ett tag når huvuddelen av serverns befolkning maxlevel, och om man inte ser till alts, crafting-farmande eller speciella events så blir de lägre zonerna ganska tomma på spelare. Jag tror verkligen att Anet kan tjäna mycket på att dra ihop en cross-server dungeon-grej som WoW har, då kan man köra instancer oftare när man levlar och träffa på nytt folk.

Grymt bra att SAB kommer tillbaka, missade det förra året och har hört mycket bra om det eventet

edit: och Anet håller också på med en cross server dungeonfinder, sista ordet är att den ska finnas tillgänglig innan 2014.

Medlem

Huvva, tacka vet jag Rift

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;gt;_&amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

Det är egentligen vad man kan vänta sig ifrån alla MMOs. Efter ett tag når huvuddelen av serverns befolkning maxlevel, och om man inte ser till alts, crafting-farmande eller speciella events så blir de lägre zonerna ganska tomma på spelare. Jag tror verkligen att Anet kan tjäna mycket på att dra ihop en cross-server dungeon-grej som WoW har, då kan man köra instancer oftare när man levlar och träffa på nytt folk.

Grymt bra att SAB kommer tillbaka, missade det förra året och har hört mycket bra om det eventet

edit: och Anet håller också på med en cross server dungeonfinder, sista ordet är att den ska finnas tillgänglig innan 2014.

Cross server finnd faktiskt på dungons. Jag själv körde i en grupp med 2 från grandara för några månader sen.

TAck. Hoppas den stannar. Har inte kört gw2 sen senaste adventure box, och då älskade jag den.

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;amp;gt;_&amp;amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

Det är egentligen vad man kan vänta sig ifrån alla MMOs. Efter ett tag når huvuddelen av serverns befolkning maxlevel, och om man inte ser till alts, crafting-farmande eller speciella events så blir de lägre zonerna ganska tomma på spelare. Jag tror verkligen att Anet kan tjäna mycket på att dra ihop en cross-server dungeon-grej som WoW har, då kan man köra instancer oftare när man levlar och träffa på nytt folk.

Grymt bra att SAB kommer tillbaka, missade det förra året och har hört mycket bra om det eventet

edit: och Anet håller också på med en cross server dungeonfinder, sista ordet är att den ska finnas tillgänglig innan 2014.

Alla MMO's baserade på Everquests modell, men knappast hela genren.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;gt;_&amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

Önskar jag hade en fru som spelade MMO's för fulla muggar. En fru över huvud taget, förresten.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

GOD DAMMIT &amp;amp;gt;_&amp;amp;lt; det är på ett sätt bra med massa content patches men i spelet har ett helt annat problem dykt upp, questområdena är helt tomma på folk, jag är på en high/med pop server och ibland kan jag springa runt utan att se någon alls =_= dom måste ha nån månads paus mellan alla dessa events så spelvärlden i sig inte helt dör, särskilt events i lvl 80 omåredena har blivit lidande

Min fru spelar Guild Wars 2 för fulla muggar och rapporterar också sådana här problem. =/

Önskar jag hade en fru som spelade MMO&#039;s för fulla muggar. En fru över huvud taget, förresten.

Det har jag och eftersom hon just nu Bara spelar gw2, så är hon både rikare och bättre rankad än jag..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar