Fredrik & Filip?

Medlem
Fredrik & Filip?

Fredrik & Filip

Jag orkar inte skriva mer ,, den duon har gått ifrån att vara roliga,häftiga till lama,sega,tråkiga,intetsägande.
Vem använder en manchester kostym idag som dessutom ser ut som en sparkdräkt för en bebis?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Fredrik & Filip

Jag orkar inte skriva mer ,, den duon har gått ifrån att vara roliga,häftiga till lama,sega,tråkiga,intetsägande.
Vem använder en manchester kostym idag som dessutom ser ut som en sparkdräkt för en bebis?

Jag använder manchesterkostym ibland.


signatur

Burn in the light.

Medlem

otur för dig hehe, nä det är väl upp till var och en antar jag hehe haha


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Jag har alltid haft lite svårt för dem, tycker deras sätt att vara känns så krystat och fejkat, även fast det är tänkt att de ska vara naturliga och förvirrat roliga. De står bakom en hel del riktigt bra koncept men oftas när jag ser dem och hör dem prata och prata och prata och prata och prata.....så slår mitt huvud av innan öronen börjar blöda...De skulle passa exeptionellt bra i nått av radios morgonprogram, kan prata 2 timmar utan att säga något...

De är endå bättre än de flesta svenska programledare och såvitt jag vet är de väldigt pålästa och smarta till skillnad från de flesta kändisar idag framstår som =/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Manchesterkostym? Det är väl mest aspirerande hipsters som tar på sig sådant.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ursäkta röran var det sista kul de gjorde.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

De är som sagt väldigt smart och pålästa, pratar alldeles för mycket. Framför allt den långa skriker ju hela tiden.

Diggar dom ändå ...men i lagom dos


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Filip och Fredrik, inte Fredrik och Filip

Medlem

jag tror de lider av storhetsvansinne


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Då är Erik och Mackan mycket roligare och mera avslappnade!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Då är Erik och Mackan mycket roligare och mera avslappnade!

Samma skrot och korn

Nej men dem första programmen Filip och Fredrik gjorde var underhållande som tex, ''hundra höjdare'', Skitbra! Men sen har dem blivit så jävla självgoda så det är inte sant. ''Erik och Mackan hela och rena'' var också bra men resten dem har gjort är skit enligt mig.

Medlem

Är väl inte så konstig att dom blir slappare =D De är ju småbarnsföräldrar etc ;P Skulle inte palla och trycka droger etc när jag är dryga 35-40 =D

Deras podcast är fan den bästa !! =P

Medlem

Jag gillade deras High Chaparall och Får vi följa med?
De två var jättebra


signatur

I drank what?

1
Skriv svar