"Åh fy fan" – Max Collin käkar chili!

Skribent
"Åh fy fan" – Max Collin käkar chili!

Här kommer lite söndagsunderhållning: Max Collin från Onlinegamer äter chili och läser upp spelnyheter. Varsågoda!

Nyheten hos Onlinegamer.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
"Åh fy fan" – Max Collin käkar chili!

Och han fick väl sin ide härifrån
http://www.youtube.com/channel/UCKiDtCzQu_NY7sw5sQm-0ZA

EDIT: oh silly me, han nämner det i beskrivningen också.

Grafikfejs
Paradox Interactive
Skrivet av DarkZide8:

Och han fick väl sin ide härifrån
http://www.youtube.com/channel/UCKiDtCzQu_NY7sw5sQm-0ZA

EDIT: oh silly me, han nämner det i beskrivningen också.

Stämmer bra. Det här var dock en blek kopia av originalet.


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

phi
Medlem

Om det är en sak som jag aldrig kommer att glömma här i livet så är det när några kompisar lurade i mig en moruga scorpion. Eller lurade i mig är väl fel att säga för jag visste ju vad det var men jag trodde aldrig det skulle vara en så jävla hemsk upplevelse som det var.

DON'T do it.

Grafikfejs
Paradox Interactive
Skrivet av phi:

Om det är en sak som jag aldrig kommer att glömma här i livet så är det när några kompisar lurade i mig en moruga scorpion. Eller lurade i mig är väl fel att säga för jag visste ju vad det var men jag trodde aldrig det skulle vara en så jävla hemsk upplevelse som det var.

DON'T do it.

Oj, den har jag hört talas om. Ska tydligen vara ungefär 10ggr så stark som den jag åt i den här videon. Hur gick det?


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

phi
Medlem
Skrivet av MaxC:
Skrivet av phi:

Om det är en sak som jag aldrig kommer att glömma här i livet så är det när några kompisar lurade i mig en moruga scorpion. Eller lurade i mig är väl fel att säga för jag visste ju vad det var men jag trodde aldrig det skulle vara en så jävla hemsk upplevelse som det var.

DON'T do it.

Oj, den har jag hört talas om. Ska tydligen vara ungefär 10ggr så stark som den jag åt i den här videon. Hur gick det?

Att tugga och svälja den gick bra men det är ju sen när den obeskrivliga hettan slår till och den avtar inte utan blir istället bara värre och värre allt eftersom tiden går. Jag fick mer eller mindre panik efter några minuter och trodde uppriktigt sagt att jag skulle dö. Jag kunde inte prata och hade ingen känsel i varken tungan, halsen eller ansiktet.

Men som om det inte vore nog så när det värsta var över så var man ju skapligt risig i kistan i ett helt dygn efteråt. Att sitta där på toaletten när det känns som att man skiter fireballs är inte heller någon höjdare direkt.

Så nej, det rekommenderas ej. Mycket dum idé.

Medlem

Galen


signatur

Everybody needs help.

Skägg.
10 Chambers

Haha, Youtube-generationen alltså, allt för lite klicks


signatur
emj
Medlem

Rekommenderar La Neta i Stockholm, och deras Salsas. I kassan stod en kille med Tröjan "Sin Salsa, no es Taco", burr vad starka dom var, men gott.

Fast att äta chili rent är inte klokt.

Skribent

Själv börjar jag svettas av vanlig chili man köper på Ica – även när jag skrapar ur fröna.

Med andra ord skulle jag nog avlida hastigt om jag försökte mig på något sånt här.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar