Vad gör man när !""

Medlem
Vad gör man när !""

Ja vad ska man göra när man möter dom bäst rankade i diamond leauge i 2on2 och man är rankad i gold leauge med sin kompis och man spelar jämnt med dom och har chans med vinst men då kommer det där jävla skriket att man ska göra någe och man ger shared unit control för kompisen är utslagen och vi har slagit ut en av dom och kompisen glömmer helt bort att kontrollera dom ? borde man skaffa en dator och börja tävla elr ?

Inaktiv

Säga åt sin kompis att kontrollera dom?


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

wait, what? du spelar 2v2, ni ligger lika. nån skriker? och polaren glömmer bort att kontrollera vad? och sen ska du köpa en dator och börja tävla?

bara jag som inte har en aning om vad som pågår?

Medlem
Skrivet av Takt:

wait, what? du spelar 2v2, ni ligger lika. nån skriker? och polaren glömmer bort att kontrollera vad? och sen ska du köpa en dator och börja tävla?

bara jag som inte har en aning om vad som pågår?

Du är inte ensam...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag fattar inte vad det är du pratar om...prata svenska plz

Medlem

Efter lite omläsningar av texten ger jag rådet att träna innan ni börjar tävla. Kör synkat och hjälp varandra annars kan ni köra 1 vs 1.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det jag syftar på vad ska man göra med en morsa/farsa som abryter mitt i spelet hela tiden? typ

Medlem

Typiska tonårs-aggrot alltså:). Då är single player det enda rätta. Det finns inget jävligare an AFK:ers i team play. Inget illa menat nu. Det är med glimten i ögat alltså:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av markus:

Det jag syftar på vad ska man göra med en morsa/farsa som abryter mitt i spelet hela tiden? typ

Varför sa du inte det då?, och säg åt dina föräldrar att dom får vänta ;D

Medlem

Spela när du vet att du har tid. Eller så kan du hjälpa till hemma och förtjäna spelandet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Du måste lära dig sätta punkt! (I meningar alltså! IRL vet jag ej hur du ska lösa ditt problem med skrik från päron.)

Medlem

skrik tillbaks eller lås dörren


signatur

Suup homie

Medlem
Inaktiv

"då kommer det där jävla skriket att man ska göra någe"

Haha. Det försvinner aldrig. Flickvännen tar över det när du blir äldre.

Medlem

Allt är enkelt man gör det man ska och när man är klar så har man nöjda föräldrar/flickvän/pojkvän och du får bra tid över till att spela och alla är glada utan skrik.

Medlem

Vilken tråd. lol Tack för dagens fniss.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

borttaget


signatur

Heja Blåvitt

1
Skriv svar