Problem att ladda hem patch på PS3

Problem att ladda hem patch på PS3

Hej, köpte ett beggat bf3 till min ps3.a igår, när jag kom hem var jag tvungen att dra hem en 2045 mb patch för att lira online, men den laddade bara till ca 30% sen blev det nått error, flera gånger blev det så, så jag åkte in och bytte ut spelet mot ett annat bf3 och när jag skulle starta det nya så fick jag likförbannat samma error.
Någon som vet vad problemet kan vara?

Skrivet av battlefieldpro:

Hej, köpte ett beggat bf3 till min ps3.a igår, när jag kom hem var jag tvungen att dra hem en 2045 mb patch för att lira online, men den laddade bara till ca 30% sen blev det nått error, flera gånger blev det så, så jag åkte in och bytte ut spelet mot ett annat bf3 och när jag skulle starta det nya så fick jag likförbannat samma error.
Någon som vet vad problemet kan vara?

Felet ligger inte på den fysiska skivan, det måste ha något att göra med autopatchen. Har du uppdaterat PS3:ans mjukvara? Det kan behöva göras först.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jo, provat ta bort alla saved data och game data från alla spel. Har provat återställt systemet, men tydligen är det väldigt många som haft detta problem när man googlar, men ingen tycks komma på någon lösning.

Medlem

Dra igång spelet en gång utan att försöka patcha det. Starta om spelet och låt det försöka ladda ner patchen och se vad som händer då.

Medlem

Det är väl inte något så enkelt som att hårddisken är full?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar