Hej då FZ!

Hej då FZ!

Idag publicerade jag mina tre sista nyheter här på FZ – well, åtminstone tills vidare! De närmsta månaderna kommer jag att spendera som långtidspraktikant på en dagstidning i mina hemtrakter i Småland, så därför kände jag att det var läge att ta ett uppehåll med nyhetsskrivandet under tiden.

Det var inte ett helt lätt beslut att ta, men förmodligen det rätta. Efter att ha spenderat varje vardag i över fyra år med att skriva nyheter här så kommer kännas konstigt till en början att inte logga in och "skriva dagens skörd". Samtidigt behöver jag tid för att testa på andra grejer också.

Så... innebär detta att jag kommer försvinna helt från FZ?

Nej.

Jag lär nog plita någon recension då och då, och det är inte omöjligt att jag gör comeback som nyhetsskribent i sommar igen, ifall jag själv (och FZ-gudarna Tomas & Calle) vill. Tills dess litar jag på att den övriga redaktionen håller ställningarna som vanligt, och hoppas att allt ska flyta på fint för min ersättare Johan.

Ha det bra! (så syns vi i kommentarsfälten)

#blogg

Skribent
Hej då FZ!

Ja, det hoppas jag med.

Lycka till med praktiken!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Lycka till med ditt nya uppdrag och tack för nyhetstiden som har varit.

Medlem

Lycka till med praktiken!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Åh, kul för dig, samtidigt som vi kommer sakna dig här.

Hoppas du får en rolig och givande tid och att du kommer tillbaka, om du inte trivs så bra tt du vill stanna i Småland då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tråkigt att höra, men lycka till nere i de småländska skogarna.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Du är redan saknad! Lycka till!

Medlem

Puss & Kram!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Medlem

Lycka till!


signatur
Medlem

Lycka till! Vilken tidning ska du praktisera på? Smålandsposten?

Medlem

Behöver bättre cash? Lycka till!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Redaktör
Ponny

KRAAAAAAAM!!!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ha det bäst och hoppas vi ses i sommar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Tro inte att du kommer undan våra allsångskvällar! "Never-smile-at-a-crocodile"

När vi börjar tröttna på Johans fiskehistorier så kommer du tillbaka, va?

(jag gillar fiskehistorier, och Sebastian är min vän!)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Barometern/Östran/Smålandsposten ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Lycka till ! Hoppas att få läsa mer artiklar ifrån dig I framtiden

Tack för alla snälla kommentarer! Jag är fortfarande kvar här i bakgrunden som sagt, så helt och hållet blir ni inte av med mig.

Fargo/Dinskugga: Jag kommer vara i Kalmar på Barometern, samt en kortare tid (en vecka eller två) på tidningens Oskarshamns-redaktion!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tack för alla snälla kommentarer! Jag är fortfarande kvar här i bakgrunden som sagt, så helt och hållet blir ni inte av med mig.

Fargo/Dinskugga: Jag kommer vara i Kalmar på Barometern, samt en kortare tid (en vecka eller två) på tidningens Oskarshamns-redaktion!

Aha! Synd att det inte var smålandsposten, den läser jag ju faktiskt. Lycka till iaf!

Skägg.
10 Chambers

Elvis has left the building. Krampåre!


signatur
Medlem

Det är sorgligt på ett sätt. Du är alltid personen på FZ som skriver de artiklar om spel som jag är intresserad av! Tänker självklart på de "superjapanska" spelen, såsom Shin Megami Tensei!

Lycka till dock! Kommer sakna dina nyheter!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tack för alla snälla kommentarer! Jag är fortfarande kvar här i bakgrunden som sagt, så helt och hållet blir ni inte av med mig.

Fargo/Dinskugga: Jag kommer vara i Kalmar på Barometern, samt en kortare tid (en vecka eller två) på tidningens Oskarshamns-redaktion!

Ska jag hålla koll på dig i Barran då jag har den tidningen

Bra tidningsval du har gjort för din praktik.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Meh?

Vem skall nu gräva i Peter Möllenös soptunnor?

Skynda dig tbx hit


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Moderator | Testpilot

MISS YOU T___T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar