Tävling – Amnesia: A Machine for Pigs

Robot
Tävling – Amnesia: A Machine for Pigs

Vi ger dig fem chanser att bli vettskrämd.

#amnesia-a-machine-for-pigs


Medlem
Tävling – Amnesia: A Machine for Pigs

Åhfyfan, nu jävlar skall vi skita på oss!

Medlem

Oo, vore trevligt att vinna detta ^^

GLHF till er alla hur som helst

Medlem

Varför jag ställer upp i denna tävling vet jag inte eftersom jag kommer skita på mig ifall jag vinner. Nåväl, lycka till allihopa.

Medlem

Usch! Jag vet inte om en gratulation är rätt sak till vinnarna, möjligen är ett beklagande på sin plats med tanke på den otrevliga stund de kommer att ha med detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Och här trodde jag det var johan som var den harigaste efter alla kommentarer på div skräckspel

Medlem

Grymt! (pun intended)
Jag brukar spela igenom Thief: The Dark Project varje höst/vinter för att njuta av mörkret. Det här vet jag inte om jag skulle våga spela igenom lika långsamt som jag spelar Thief. Men trots det måste jag delta!

Medlem

Hade ju varit passande att få detta, alldeles strax spelat igenom outlast så dags för ett nytt sätt att bli vettskrämd på!

Youtuber

Dina svar har sparats, tack för din medverkan.
Du har svarat rätt på 3 av 3 frågor.
Du har ett bättre resultat än 99,1% av alla deltagare (14345234 st).


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Om jag vunnit hade jag såklart blivit överlycklig av att äntligen ha vunnit en tävling.
Dock hade jag sålt spelet för mitt psyke hade aldrig tålt det.


signatur
Medlem

Hoppas hoppas hoppas

Inaktiv

Tack men nej tack!

Medlem

Bästa tävlingspriset på länge! Ni borde dock ha slängt med vuxenblöjor till vinnarna

Medlem

äääsch, det första Amnesia var inte särskilt läskigt, blev man skrämd så var det under en custom map när oväntade jumpscared bombarderade skärmen i ologisk ordning xD

Får se i recensionen om A machine for pigs lyckas bättre med skräcken under kampanjen! Håller även tummarna för att dom har custom stories som orginalet

Lycka till allihop


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag vet inte om jag blir glad eller ledsen om man vinner, tokångest när man spelar ju, vågade inte ens klara ut ettan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KatOne:

Bästa tävlingspriset på länge! Ni borde dock ha slängt med vuxenblöjor till vinnarna

Jag har min Libero Comfort no.7 om det blir för läskigt.

[ia=840553; large]


signatur
ELF
Medlem

Inte för att jag behöver vinna detta då jag redan har köpt det. Men vinner jag så kommer jag ge bort det till någon här. Det är ju att vinna som är det viktigaste...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Åh herregud, ekonomin är ju verkligen i botten som det ser ut nu! Hade varit underbart om man kunde vinna någonting för en gång skull!

Ja ja, lär ju inte hända denna gången heller!

Medlem

Lycka till allesammans!

Inaktiv

Underbart, klart man är med, älskade första spelet. Myspys på sena nätter och mörkt runtomkring förstås

Medlem

Hoppas på vinst, har inte blivit ordentligt skraj på länge

Medlem

Ställer upp i tävlingen, så om jag vinner kan jag tvinga min bror att spela medan jag tittar på. Har knappt psyke nog att ens se på när pewdiepie spelar så.

1
Skriv svar