Medlem
Skrivet av lucifer579:
Skrivet av Gaara:

Blev ett köp på Ica Maxi, kunde inte låta bli...
Herre jäklar vad kul det va då, så har skulle PC versionen vart.
Körde igenom normal svårighetsgraden och fick väl lite över 16legendaries +2st legendary recept. Hade väl runt 25%MF typ:D
Färre drops men bättre, nu får jag dessutom rätt stats för min gubbe också, tack Blizzard.

Dock saknar jag textchat ibland, sen fryser spelet i 5-10sek varje gång någon ska joina spelet också. Enda jag kunde komma på att klaga på^^

Vad i he-..?

Jag har dragit upp 2 stycken karaktärer till 60 på PC.
Lirat XX-antal timmar på båda i inferno och inte hittat några legendarys. De har alltså gjort något åt looten på allvar?
Blir det inflation på legendarys nu?

I vilket fall får jag hålla med recensenten, too little too late.
D3 var roligt så länge det varade och jag uppskattade det. Sen är det ju tråkigt att det inte varade i närheten av lika länge som 2an. Men jaja, får väl göra ett försök igen till expansionen.

D2 var ju trots allt inte heller något superkanon innan expansion och 1.10 - då jäklar blev det runewords!

Inflation? det finns inget AH längre så...
Nu ska jag börja på act2 i hell och jag har börjat märka att det dyker upp "NYA" legendaries, tack igen Blizzard.

Gör mer skada också, på PC när jag sätter min fot första gången i Inferno brukar jag har runt 15-20k dmg.
Jag hade 21k dmg i slutet av Nightmare nu på konsol...
Känns som det inte ens är samma spel längre... mycket trevligt.

Medlem

Blir till ps4an när det kommer dit och den kommer hit

Medlem

Angående det med "too little too late"...
Diablo 3 på konsol är inte en expansion eller patch till PC/Mac-versionen, du har innan Diablo 3 släpptes på konsol inte kunnat köra det just där överhuvudtaget, så "too little too late" har absolut noll att göra med just konsol-versionen.
Om detta varit en recension av en expansion till PC/Mac-versionen (eller bara en större patch) då hade man kunnat (eventuellt) prata om "too little, too late" men absolut inte om en helt annan plattform som inte haft spelet tidigare.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

123
Skriv svar