En läckt film på Xbox Ones menyer

Robot
Medlem
En läckt film på Xbox Ones menyer

coolkid xbox one already

Inaktiv

Ser snabbt och bra ut.

Inaktiv

Ett Windows 8 bildspel?

Medlem

Som väntat, då.

Medlem

Inte så värst imponerande

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Ett Windows 8 bildspel? Inte det minsta förvånad!

saknas bara start meny eller eller??

Medlem

Varför måste det vara så platt och tråkigt?

Nu gnäller jag inte bara på Xbox här, PS4 verkar köra med samma koncept.

KoP
Medlem

Ser nästan ut som idag fast något tweakat. Har inte mycket att invända emot dagens dash som fungerar ypperligt och snabbt.

Nice att se hur snabbt det gick att starta ett spel också. Sen hoppa ut till dashen medans spelet rullade i ett eget fönster.

Sen finns det väl alltid någon ensam stackare som hänger sig kvar och hävdar att den första dashboarden var den bästa.

Nä fy f*n den sega sk*ten vill man inte tillbaks till.

KoP
Medlem
Skrivet av Luftman:

Varför måste det vara så platt och tråkigt?

Nu gnäller jag inte bara på Xbox här, PS4 verkar köra med samma koncept.

För att det är praktiskt, snabbt och överskådligt.

ELF
Medlem
Skrivet av Luftman:

Varför måste det vara så platt och tråkigt?

Nu gnäller jag inte bara på Xbox här, PS4 verkar köra med samma koncept.

På Microsoft verkar de i alla fall ha tagit in blinda designers. Allt de gör är helt plötsligt rektangulärt, platt och tråkigt. Jag vill ha något mjukt och skönt som jag kan rulla ögonen på.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Lite väl likt W8s 'Appstore' för min smak, förstår att de vill ha en igenkänningsfaktor men så kul är inte gränssnittet.

Inaktiv

Det är läckert att det läcker så man får se lite läckra bilder.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av KoP:

Sen finns det väl alltid någon ensam stackare som hänger sig kvar och hävdar att den första dashboarden var den bästa.

Skulle nog säga att dashboard nr. 2 var bäst:

Medlem

Vad är det för galning som har tillgång till det här, men spelar in med en dålig kamera som han hoppar runt med i ett mörkt rum!?!?


signatur

cags

Medlem

"Microsoft kommer inte släppa Xbox One här i år, istället får du vänta till början av nästa."

Var det ingen skribent här som nämde att svenska företag såsom Game möjligtvis importerar konsoler till sverige för försäljning?

Låter lite udda men jag har för mig det

Inaktiv
Skrivet av NoiizeR:

"Microsoft kommer inte släppa Xbox One här i år, istället får du vänta till början av nästa."

Var det ingen skribent här som nämde att svenska företag såsom Game möjligtvis importerar konsoler till sverige för försäljning?

Låter lite udda men jag har för mig det

Game ska importera ett antal Xbox One från England, enligt vad en Game anställd sa till mig.
Om det är sant då blir det nog inga större mängder.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Det är MS själva som släppt detta, precis som de första "läckta" bilderna på nya Volvos konceptbil är Volvo själva som "läcker", medvetet, för att skaffa press.

Medlem
Skrivet av Pålis:
Skrivet av NoiizeR:

"Microsoft kommer inte släppa Xbox One här i år, istället får du vänta till början av nästa."

Var det ingen skribent här som nämde att svenska företag såsom Game möjligtvis importerar konsoler till sverige för försäljning?

Låter lite udda men jag har för mig det

Game ska importera ett antal Xbox One från England, enligt vad en Game anställd sa till mig.
Om det är sant då blir det nog inga större mängder.

Spelbutiken.se kommer att importera också.

Medlem

Väldigt irriterande att spelet fortsätter när man går tillbaka ut i menyn. Men det borde gå att ställa in. Hoppas alla menyer är mer konfigurerbara än i 360.

Medlem

BING............

Medlem

dom vill nog sälja mer win8

Inaktiv

Har för mig att Xbox 360 ska få liknande eller samma stil i nån kommande uppdatering.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Finns det någon som helst bekräftelse på att detta är äkta och inte någon som har en dator med Windows 8 och fixat til Metro så att det skall se så ut?

Skrivet av Xazy89:
Skrivet av Raklödder:

Ett Windows 8 bildspel? Inte det minsta förvånad!

saknas bara start meny eller eller??

Haha, jo precis. Lägg till en startknapp så blir dom glada.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ja, precis det ser ungefär ut som det redan gör i dag fast till xbox360 och det kommer nog att bli bra. Jag kommer i vilket fall att köpa PS4 innan xbox one och sedan får vi se om det blir någon sådan överhuvudtaget.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:

ja, precis det ser ungefär ut som det redan gör i dag fast till xbox360 och det kommer nog att bli bra. Jag kommer i vilket fall att köpa PS4 innan xbox one och sedan får vi se om det blir någon sådan överhuvudtaget.

Är inne på samma spår. Vet inte riktigt vad som skulle hålla mig kvar vid microsoft egentligen. Varken Forza eller Halo fan är man. Sen ser det ut som att de fixat till ps kontrollen, men share knappen förstår jag mig inte på. Endast asiater som uppskattar den antar jag

Medlem

Men hur tusan fick snubben på videon tag på konsolen? Anställd hos Microsoft eller vad? Den har ju inte börjat säljas än =S


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av KoP:

Ser nästan ut som idag fast något tweakat. Har inte mycket att invända emot dagens dash som fungerar ypperligt och snabbt.

Nice att se hur snabbt det gick att starta ett spel också. Sen hoppa ut till dashen medans spelet rullade i ett eget fönster.

Sen finns det väl alltid någon ensam stackare som hänger sig kvar och hävdar att den första dashboarden var den bästa.

Nä fy f*n den sega sk*ten vill man inte tillbaks till.

Personligen håller jag inte med. Dashboarden på 360:n idag är omständig och full av reklam. På PS3:an däremot kör de efter principen "funktion före form". Cross-media bar är ljusår snabbare på exakt allt. Dock inte så snygg kanske (men stilrent).

Däremot så har Sony smått förstört PSN-Store.. Där de verkligen gått efter "form före funktion". Den nya "storen" är snyggare, men ack så seg och omständig. Bara det att man inte ens kan frisöka, utan måste välja bokstav för bokstav på ett rakt led av bokstäver.. Helt värdelöst, den på Sony som på något sätt tyckte det var bättre än att frisöka med ord med hjälp av det virtuella tangentbordet förtjänar fan inte sitt jobb. De som provat vet exakt vad jag pratar om.

Jag tror dock både PS4 och Xbox Ones dashboards kommer bli kanon

Medlem
Skrivet av Apministern:

Men hur tusan fick snubben på videon tag på konsolen? Anställd hos Microsoft eller vad? Den har ju inte börjat säljas än =S

Kan vara en medveten läcka också. Sker oftare än man tror.

KoP
Medlem
Skrivet av Apministern:

Men hur tusan fick snubben på videon tag på konsolen? Anställd hos Microsoft eller vad? Den har ju inte börjat säljas än =S

Dom har ett helt stall med utvalda människor som får beta testa konsollen.

1
Skriv svar