Finns det några heroes i SC2?

Inaktiv
Finns det några heroes i SC2?

Ja, som topic lyder. Eller heroliknande varelser som i wc3?.

En fråga till, är det någon som har haft problem så här på morgonkvisten att köpa sc2 från blizzard.com ? Får det inte att fungera, får bara något "Please contact Blizzard support".

Medlem

Du borde dra till Media Markt och köpa spelet, kostar bara 300kr där tror jag

Inaktiv

det finns heroes i singleplayer, dvs huvudkaraktärer. dom har mer hp och skjuter stenhårt oftast dom finns dock inte i multiplayer.

Medlem
Skrivet av Takt:

det finns heroes i singleplayer, dvs huvudkaraktärer. dom har mer hp och skjuter stenhårt oftast dom finns dock inte i multiplayer.

för att förtydliga lite mer så kommer dem bara vara tillgängliga vid vissa uppdrag, så räkna inte med att alltid ha en hjälte vid din sida

Men tacka galaxy editorn för att kunna bygga egna bannor eller modifiera hela kampanjen


signatur

Suup homie

Inaktiv

[quote=weizenbier]

Skrivet av Takt:

Men tacka galaxy editorn för att kunna bygga egna bannor eller modifiera hela kampanjen

Eller MP för den delen. En mod ala dota eller wc3 hjältar är ju absolut int omöjligt

Medlem

[quote=jonne_man]

Skrivet av weizenbier:
Skrivet av Takt:

Men tacka galaxy editorn för att kunna bygga egna bannor eller modifiera hela kampanjen

Eller MP för den delen. En mod ala dota eller wc3 hjältar är ju absolut int omöjligt

Och det har några redan gjort :D, det kallas Storm of the Imperial Sanctum som än så länge ser ut som en bra dota klon som går redan nu att spela. Så nu behöver du aldrig mer grubbla över att köpa SC2:D

http://playsotis.com/


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Inaktiv

redan oj sjukt.

måste kollas in

Medlem

editorn är kraftfull som fan, har suttit sedan jag fick hem spelet med att försöka lära mig allt

Man kan ju till och med modifiera en thirdperson camera in i spelet, samt göra RPG bannor med items och liknande

fy fan detta är typ min dröm, synd bara att det lär ta ett halvår innan jag ens lärt mig göra dem simplaste grejerna


signatur

Suup homie

1
Skriv svar