AC: Liberation inte längre exklusivt för Vita

Medlem
AC: Liberation inte längre exklusivt för Vita

AC: Liberation är en av mina favoritdelar i serien och jag återupplever gärna Avelines äventyr i HD. Nu kommer spelet även till 360, PS3 och PC.

Samtidigt har många valt att köpa en Vita pga titlar som denna och är det något Vita inte behöver så är det att bli av med exklusiva AAA-titlar. Kommer PS4-kompatibiliteten att ersätta behovet av stora titlar som systemsäljare?

Källa: http://kotaku.com/hooray-a-revamped-assassins-creed-liberatio...

Medlem

Det låter bra. Aldrig ens tittat åt Liberation eftersom jag inte har någon Vita, men nu blir det nog att prova på det.
Kanske får bli det första AC till PC, men det skulle kännas lite konstigt när alla andra står i hyllan med PS3 spelen.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Det låter bra. Aldrig ens tittat åt Liberation eftersom jag inte har någon Vita, men nu blir det nog att prova på det.
Kanske får bli det första AC till PC, men det skulle kännas lite konstigt när alla andra står i hyllan med PS3 spelen.

Rekomenderas isf att köras med kontroll har kört alla igenom alla ac på konsol och har alla på steam som jag också spelat en bra del av.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Aldrig ens tittat åt Liberation eftersom jag inte har någon Vita, men nu blir det nog att prova på det.

Synd tycker jag, om du nu spelat alla andra. Jag hade roligare med Liberation än med trean.

Skrivet av laxan96:

Rekomenderas isf att köras med kontroll har kört alla igenom alla ac på konsol och har alla på steam som jag också spelat en bra del av.

Ja, den här serien bör man helt klart spela med handkontroll. Köp en 360-kontroll till PCn om ni väljer den versionen.

1
Skriv svar