Rayman Fiesta Run – nytt spel till Android och Ios!

Robot
Medlem
Rayman Fiesta Run – nytt spel till Android och Ios!

Ett "Rayman Fiesta Run" skall nog bytas mot ett "Rayman Jungle Run"

Medlem

Jag funderade länge och hårt på vad som var skillnaden på apple rayman fiesta run och rayman fiesta run

Skribent
Skrivet av Harry Coma:

Ett "Rayman Fiesta Run" skall nog bytas mot ett "Rayman Jungle Run"

Skrivet av motionfield:

Jag funderade länge och hårt på vad som var skillnaden på apple rayman fiesta run och rayman fiesta run

Oops! Fixat!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Edit:Jag är en skumtomte som borde ha läst på om spelet innan jag skrev en kommentar.

Medlem

Dom borde släppa Origins till Android och IOS för en tjuga! Skulle göra succe! =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Har inte fattat grejen med Rayman-spelen, en gubbe som springer av sig själv och 0 skill eller utmaning.

Medlem
Skrivet av Johan:

Har inte fattat grejen med Rayman-spelen, en gubbe som springer av sig själv och 0 skill eller utmaning.

Det är ju inte precis som att han gör allting själv, det är det svåra man själv måste göra.

Att springa med sin karaktär skulle nog vara det lättaste i spelet ifall man kunde det


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Åh, ännu ett eternal runner spel till mobil med cash shop osv.

Du har så fel. Kan verkligen inte ha lirat ettan.

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Blackwolfe:

Åh, ännu ett eternal runner spel till mobil med cash shop osv.

Du har så fel. Kan verkligen inte ha lirat ettan.

Nä, och hade totalt fel om spelet. Erkänner! :/ Får bättra mig

Medlem

Har varit på väg att åka några stationer för långt de gånger jag spelat Jungle Run på tåget.

Det innebär att jag verkligen rekommenderar det - spelet är perfekt som avkoppling.

Medlem

Får nog ta och införskaffa då

Medlem

Gör det! Första var det bästa plattformsspelet till iPhone. Perfekt anpassat till telefons touchkontroll

Väldigt enkelt i början men ju mer man spelar desto svårare blir det. Bonusbanan är värst! Flera gånger jag skrikit rakt ut

Inaktiv

Som vanligt nämner inte FZ att det också kommer till Windows 8 och Windows Phone 8. I en tidigare nyhet i våras så glömde ni både Android och Windows, varpå vi i kommentarsfältet påpekade ert misstag. Ni uppdaterade nyheten med Android men utelämnade ändå Windows Phone/8.

Varför ska jag har FZ som min nyhetssida för spel, när jag ändå måste googla fram korrekt information. Eftersom detta är ett mönster, så börjar jag bli riktigt trött på er.

1
Skriv svar