Playstation Vita TV

Medlem
Playstation Vita TV

hej hej Sony annonsera nyligen en ny produkt som dom så fint kallar Playstation vita TV info hittar ni i länken nedan. Så va tror ni kommer det här vara Apple tv och ouya dödaren? http://www.theverge.com/2013/9/9/4710080/sony-ps-vita-tv

Skägg.
10 Chambers

Verkar bli en trevlig grej, särksilt om de kan hålla det låga priset på cirka 650 kronor. Och även om det smyger upp mot tusenlappen är det ju vettig pryl bara för att köra mediaprogram såsom Netflix. Streama PS4 till en annan tv/rum verkar ju också smäckert.

Däremot så kontrade Apple ganska snabbt. Io7 kommer att ha stöd för handkontroller, och till och med ha en standard för hur de ska fungera. En Apple TV kan därmed förvandlas till en habil spelkonsol genom en lätt uppdatering. The war of the casuals is coming...


signatur
Medlem

Det kommer förmodligen att bli den pusselbiten som gör en Playstationlösning möjlig för ett lite större hem. Jag är helt klart intresserad av möjligheterna då jag kommer att ha tillgång till alla andra delar i systemet. Kanske kan jag äntligen dissa alla halvtråkiga mediaspelare och HDMI-kablar jag provat det senaste året!

1
Skriv svar