Nu kan du testa Diablo III till PS3 och Xbox 360

Robot
Nu kan du testa Diablo III till PS3 och Xbox 360
Medlem
Nu kan du testa Diablo III till PS3 och Xbox 360

Ska testa detta bara för att se om det är bättre än pc versionen trots allt... Tror tyvärr att det är det tills expansionen släpps

Medlem

tankade demot igår och lirade klart det med en polare, riktigt kul att sitta i soffan och gejma, lite segt dock med menyn där bara en spelare kan kolla samtidigt.
Men fungerar bra ändå.

Köptes idag så hoppas på hemleverans snart!

Medlem

De flesta som diggar spelet har väl redan tröttnat efter att lirat det på PC. Det är nog rätt sällan någon väntar i 1 år och 4 mån för att lira det på konsol?

Medlem

Edit: Råkade svara i fel tråd, hoppsan.

Medlem

Kan inte Blizzard bara gå i konkurs, snälla gud kan du höra mina böner?

Medlem

testade det på konsol och de funkar fin fint. Gillar kontrollerna bättre än på PC och med förändringar med loot systemet är detta ett säker köp nästa år då det når nextgen iaf för mig

Medlem

Bra att det finns demo nu. Så kommer folk förstå att FZ's recension inte är rättvis.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

De flesta som diggar spelet har väl redan tröttnat efter att lirat det på PC. Det är nog rätt sällan någon väntar i 1 år och 4 mån för att lira det på konsol?

Finns gott om folk som lirar på konsol men inte på PC, vilket det en stor potentiell marknad. Lägg till alla som gav upp på PC versionen och nu kan ge konsolversionen en chans, offline eller co-op med vänner

Medlem

har lirat en sund jag tyckte det va grymt bara. har ej lirat på Pc kan ej jämföra

Medlem

Är otroligt lätt att fuska i det genom att ändra lite i sparfilen för att få hur mycket gold och crafting mats du vill, eller varför inte lägga upp det på nätet så alla kan ta del av exakt samma gear som du har.

Igenom att det inte finns nått AH/RMAH så gör ju detta inte så mycke men hela den sociala biten med att trada med andra försvinner ju som lite vilket jag tycker är synd om jag nu hade spelat det.

Säkert roligt att spela med några kompisar dock

Inaktiv
Skrivet av Droppz:

Är otroligt lätt att fuska i det genom att ändra lite i sparfilen för att få hur mycket gold och crafting mats du vill, eller varför inte lägga upp det på nätet så alla kan ta del av exakt samma gear som du har.

Igenom att det inte finns nått AH/RMAH så gör ju detta inte så mycke men hela den sociala biten med att trada med andra försvinner ju som lite vilket jag tycker är synd om jag nu hade spelat det.

Säkert roligt att spela med några kompisar dock

Fast nu förutsätter du ju att alla fuskar. Tror det är en väldigt liten del av spelarbasen som lägger tid på att ändra i sparfilerna för att fuska.

Medlem

"Testa om det är läge att låsa musen vila till förmån för handkontrollen."

OT: ska provas, är nyfiken på hur spelet gör sig på konsoll

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av NoiizeR:

De flesta som diggar spelet har väl redan tröttnat efter att lirat det på PC. Det är nog rätt sällan någon väntar i 1 år och 4 mån för att lira det på konsol?

Finns gott om folk som lirar på konsol men inte på PC, vilket det en stor potentiell marknad. Lägg till alla som gav upp på PC versionen och nu kan ge konsolversionen en chans, offline eller co-op med vänner

Jo, men samtidigt så kräver inte Blizzards spel något vidare av en dator även ifall de är mycket bra med bra grafik. Det var mest det jag syftade på

Medlem

Jag laddade ner demot nu ikväll och måste säga att det var riktigt roligt. Har spelat det på PC ett par hundra timmar, och kan mycket väl tänka mig att lira det på konsoll med frugan eller några polare.

Ska bli intressant att se hur det funkar med fler spelare, kan tro att meny-fipplande är irriterande till en början..

Medlem

Spelat ~10 timmar sen release med en polare, riktigt roligt! Menyerna va lite segt när man spela på samma tv, men var för sej va det inga konstigheter.

Kul att hitta legendariska items som e bra för en till skillnad från pc som vi oxå spela 100+ timmar.


signatur

Malmö

Medlem

Alltså, jag har spelat Diablo 1,2 och 3 till datorn och av alla de är diablo 3 till ps3 det abslout roligaste jag haft med en polare!
Så sjukt nice å spela på TVn, samma skärm, från soffan!
Det är såhär diablo 3 ska upplevas... (casual). kör man för att hitta de bästa grejjerna i spelet får du nog plocka fram musen och klicka ett par hundra miljoner gånger om du ska ha en vettig chans.)

KÖP! KÖP! KÖP!

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Kan inte Blizzard bara gå i konkurs, snälla gud kan du höra mina böner?

Det känns väl mer som att du hamnat på fel artikel om du nu inte gillar Blizzard.

Du kan ju bara precis undvika att köpa spelen om du inte gillar dem, så kan alla vi som gillar dem slippa korkade kommentarer som den du släppte.

Skrämmande nivå

Medlem

Ska faktiskt pröva. Det verkar kul det man har läst om det ändå.

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Droppz:

Är otroligt lätt att fuska i det genom att ändra lite i sparfilen för att få hur mycket gold och crafting mats du vill, eller varför inte lägga upp det på nätet så alla kan ta del av exakt samma gear som du har.

Igenom att det inte finns nått AH/RMAH så gör ju detta inte så mycke men hela den sociala biten med att trada med andra försvinner ju som lite vilket jag tycker är synd om jag nu hade spelat det.

Säkert roligt att spela med några kompisar dock

Fast nu förutsätter du ju att alla fuskar. Tror det är en väldigt liten del av spelarbasen som lägger tid på att ändra i sparfilerna för att fuska.

Njae klart jag förstår det var bara det att jag gick igenom Twitch på streams och såg inte 1 enda person som inte hade fuskat till sig saker, rätt sorgligt imo.

Medlem

Nu har det stått låsa istället för låta i 24h, så nu känner jag att jag vågar säga till.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Alla fuskare borde bannlysas från att spela det gäller alla spel (BF3 i högsta grad)

1
Skriv svar