Rymdstrider i ny trailer för Call of Duty: Ghosts

Robot
Rymdstrider i ny trailer för Call of Duty: Ghosts
Medlem
Rymdstrider i ny trailer för Call of Duty: Ghosts

Hade inte tänkt att köpa nått mer cod spel...men nu blev man lite sugen igen o.O

Medlem

Innan det blir kaos, ja man kan skjuta i rymden.

Medlem

Cod har ALLTID haft bra storys och känsla till singleplayer och det verkar så denna gången med! Detta ska köpas och njutas tillsammans med battlefield 4 och gta v! <3

Medlem

E.T. phone home...

Medlem
Skrivet av Rydike:

Innan det blir kaos, ja man kan skjuta i rymden.

Men man ska flyga bak en bit när man skjuter.

Medlem
Skrivet av Rydike:

Innan det blir kaos, ja man kan skjuta i rymden.

Om man har nån slags syrgastub kopplad till vapnet ja men annars inte... eller?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Rydike:

Innan det blir kaos, ja man kan skjuta i rymden.

Om man har nån slags syrgastub kopplad till vapnet ja men annars inte... eller?

http://www.livescience.com/18588-shoot-gun-space.html

"Modern ammunition contains its own oxidizer, a chemical that will trigger the explosion of gunpowder, and thus the firing of a bullet,"

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:

Hade inte tänkt att köpa nått mer cod spel...men nu blev man lite sugen igen o.O

Jag kan inte annat än att hålla med, var inte alls intresserad av Ghosts innan jag såg denna trailer... fick gåshud direkt. Ser hur episkt ut som helst. Blir lätt ett köp på releasedagen tillsammans med PS4:an

Avstängd

Antagligen ännu en skriptad story, för hoppas den inte blir allt för linjär.

Men är det bara jag som tänkte på Armageddon?

Medlem

Är jag ute och cyklar eller antyder senaste trailern att man spelar som David Mason i CoD: Ghosts?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Är det nån mer än jag som hört introt till Battlefield theme vid ca ~1,08?

Medlem

Åh, lite nörderi, vad härligt. De snackar om "rods". Det måste vara anspelning på tungsten stänger( http://www.popsci.com/military-aviation-space/gallery/2008-05... ). Idén är att satelliter bär på dessa, och vid avfyrning låter de gravitationen föra vapnet i allt högre hastighet mot jorden till den slår i med kraften av ett kärnvapen. Dock utan radioaktiviteten. Så, om det är om sådan satellit de slåss om i rymden, så blir det ju intressant att höra förklaringen varför... De skulle ju kunna slå ut satelliten med raketer? Eller om någon försöker överta systemet, hur hanns det med att skicka upp en försvarsstyrka? Men i vilket fall, det såg grymt ut! *gurgel*

Medlem

Wow, jag blev faktiskt riktigt taggad. Shit! Hoppas faktiskt på en välscriptad SP, det jag vill ha ut av ett CoD spel.

Medlem

Ruskigt välklippt trailer må jag säga och som en del andra som givit upp på CoD blev jag lite sugen också. Grejen är väl dock att spelet kommer köra som alla andra CoD även om trailern är bra.

Medlem

Jao.. space kändes krystat som tusan men måste väl erkänna att jag blev sugen på att köra det.
Snyggt var det

Medlem

Kul!
Har alltid uppskattat cods sp då det har en bra känsla detta fick mig väldigt taggad.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Rydike:

Innan det blir kaos, ja man kan skjuta i rymden.

Om man har nån slags syrgastub kopplad till vapnet ja men annars inte... eller?

NEJ. Praktiskt taget alla sprängämnen sen svartkrut innehåller oxidationsmedel. Ett ämne som avger syre vid rätt förhållande. Det är det som låter sprängämnen reagera så snabbt. Svartkrut är bara kol och svavel utöver salpetern brinner inte så jättehäftigt i luften för sig själva. Man kan skjuta vapen under vatten också.

Medlem

Ska detta vara Next-gen grafik?
Ser ju precis ut som om det vore på 360 typ..
Samma gamla skräpmotor som de kallar för "ny".

Medlem

Skräp grafik. Men ha kul kidz

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Ska detta vara Next-gen grafik?
Ser ju precis ut som om det vore på 360 typ..
Samma gamla skräpmotor som de kallar för "ny".

Varför göra något nytt när man kan tweaka något befintligt och ändå tjäna feta cash? (typ som Apple )

Det ska ju släppas till 360/PS3 med så de har väl byggt spelet med det i åtanke och kör en portning av den versionen till PS4 o XBONE.

Menar inte att starta något flame-war, tycker BF3 gör lite samma med BF4, fastän dom säger att det är en ny motor. Jag tycker bara det är lite fult att hålla på så där, men så länge folk köper så spelar det ju ingen roll för företaget


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar