Film: Sömlös multiplayer i Watch Dogs

Robot
Film: Sömlös multiplayer i Watch Dogs
Film: Sömlös multiplayer i Watch Dogs

Haha, läste sömnlös

Medlem

Det är inte onlinekrav, va?

Medlem

Youtube, I missed you <3

Medlem

Hoppas bara inte "hacking-systemet" blir för svårt att aktivera när man tex. kör bil. Är inte så bra med multitasking så isf blir det riktigt svårt att använda sig av alla utilities i spelet.

OT: Ser väldigt lovande ut.

Medlem

Förstår inte vad som skulle vara så intressant med att random spelare som hackar osv, alltså iofs en väldigt kul ide, men lirar hellre plain mp med folk eller vänner än något som detta.

Blir grym sp upplevelse hur som helst.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Youtube, I missed you &lt;3

Prisa gudarna


signatur

Rwa?

ELF
Medlem
Skrivet av Loxus:

Det är inte onlinekrav, va?

Kan slå vad om att det på konsolsidan inte är några som helst krav, medan det för PC är kärnvapen-DRM. Skulle internetanslutningen försvinna så skulle en liten kärnvapenspets detonera som måste vara ansluten till en av datorns USB portar vid installation och tills dess att spelet avinstallerats...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Den trailer som visades på Watch Dogs under Ubisofts press konferans på E3 2012 visade att kameran zoomade ut ur Aidens vy och till en annan karaktär som någon hade kontroll över. Jag fick för mig att det var en multiplayer del av spelet när jag väl såg det. Om någon vet vad jag menar, är det någon multiplayer idé de skrotat eller vet ingen vad det är än så länge?.

Medlem

Kanske inte allt för likt men ändå lite på samma spår som Dark souls har, vilket för mig tillför en helt annan nivå av spänning och djup.

jkw
Medlem

Så vitt jag har läst så kan man köra Singleplayer helt och hållet och stänga av möjligheten för andra spelare att komma in i ens spel.

Det kanske man vill göra när man ska plöja igenom main storyn, sedan när man är klar med den slår man på så andra kan komma in medans man springer runt och lallar.

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Den trailer som visades på Watch Dogs under Ubisofts press konferans på E3 2012 visade att kameran zoomade ut ur Aidens vy och till en annan karaktär som någon hade kontroll över. Jag fick för mig att det var en multiplayer del av spelet när jag väl såg det. Om någon vet vad jag menar, är det någon multiplayer idé de skrotat eller vet ingen vad det är än så länge?.

Det var väl en kamera som zoomades in...som någon annan styrde!?

I vilket fall tror jag det var så här dom menade med MP


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar