Följ med till den smutsiga vardagen i GTA V

Robot
Följ med till den smutsiga vardagen i GTA V

FIB-agenten Steven Haines ger dig en sju minuter lång guidad tur genom Los Santos kriminella värld.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v, #gta-iv-the-lost-and-the-damned


Medlem
Följ med till den smutsiga vardagen i GTA V

Målade denna bild i Ms Paint för en vecka sedan. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=42o5-HUdv-M

Medlem
Skrivet av Shleeen:

Målade denna bild i Ms Paint för en vecka sedan. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=42o5-HUdv-M

Inte för vara dryg eller så, men varför gör du reklam för en MSpaint bild i en artikel som handlar om nyheter om GTA V.

Bara namnet som är relaterat. Gör en forumtråd om du vill visa upp dina mad skills i paint.

Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Shleeen:

Målade denna bild i Ms Paint för en vecka sedan. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=42o5-HUdv-M

Inte för vara dryg eller så, men varför gör du reklam för en MSpaint bild i en artikel som handlar om nyheter om GTA V.

Bara namnet som är relaterat. Gör en forumtråd om du vill visa upp dina mad skills i paint.

Exakt du har redan visat upp den.

Men den är grym inget snack om saken


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Ge mig nu, punkt

Medlem

Finns nog en stor chans att detta blir det enda spelet man spelar fram tills årets slut.

Ge mig nu!

Måste få lite klarhet: Staden är Los Santos i San Andreas, med stads delar som Vinewood.!?

Men det finns inget som är eller ser ut som gamla San Andreas?

Eller kommer man hitta groove street och känna igen vissa "kvarter"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Måste få lite klarhet: Staden är Los Santos i San Andreas, med stads delar som Vinewood.!?

Men det finns inget som är eller ser ut som gamla San Andreas?

Eller kommer man hitta groove street och känna igen vissa "kvarter"

Ställer där man börjar, eller bor i San Andreas ska finnas att besöka, vad jag hört iaf.

Medlem
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Själv kör jag på PS3 nu, och PC sen, orkar verkligen inte vänta.

Medlem

Varför måste det vara torsdag idag. Borde vara måndag natt runt kl 23.59.59. Orkar inte vänta så mycket längre.

Medlem

Varför ska man inte köpa till ps3? Grafiken är vad den är och spelet är vad det är? Är de med tanke på uppdateringar folk är negativa att köpa de till ps3?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Måste få lite klarhet: Staden är Los Santos i San Andreas, med stads delar som Vinewood.!?

Men det finns inget som är eller ser ut som gamla San Andreas?

Eller kommer man hitta groove street och känna igen vissa "kvarter"

Kvarteren kanske finns kvar men har nog inget med gamla san Andreas att göra ungefär som liberrty city i gta4 hade med gamla liberty city.

Gamla san Andreas tillhör gta3 universumet och gta5 är samma som gta4


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Om jag inte är helt ute och cyklar nu är det där en av många TV-program som finns att titta på inne i spelet som har råkat läcka ut. Om man vill uppleva allting inne i spelet på egen hand bör man alltså inte titta på videon.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Om jag inte är helt ute och cyklar nu är det där en av många TV-program som finns att titta på inne i spelet som har råkat läcka ut. Om man vill uppleva allting inne i spelet på egen hand bör man alltså inte titta på videon.

Du cyklar nog. Den visade inget utom vilka gäng som finns och vad stan har att bjuda på. Alltså ren reklam för spelet

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Puscifer:

Om jag inte är helt ute och cyklar nu är det där en av många TV-program som finns att titta på inne i spelet som har råkat läcka ut. Om man vill uppleva allting inne i spelet på egen hand bör man alltså inte titta på videon.

Du cyklar nog. Den visade inget utom vilka gäng som finns och vad stan har att bjuda på. Alltså ren reklam för spelet

Nej, jag menar inte att den innehåller något som kan tänkas förstöra kampanjen i spelet. Jag menar bara att om man vill spela spelet i sin egen takt och eventuellt slå sig ner i soffan och kolla på TVn för att se vilka TV-program där finns att se på, så bör man inte se på videon ovan eftersom den kommer finnas med i spelet.

Om den hade den varit "officiell" hade den legat uppe hos Rockstar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Shleeen:

Målade denna bild i Ms Paint för en vecka sedan. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=42o5-HUdv-M

Inte för vara dryg eller så, men varför gör du reklam för en MSpaint bild i en artikel som handlar om nyheter om GTA V.

Bara namnet som är relaterat. Gör en forumtråd om du vill visa upp dina mad skills i paint.

Inte för vara dryg eller så, men bilden är iaf GTA V releterad.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

Kan ju bli ett visst problem när det inte ens finns datum för de två platformarna. Kan bli en lång fruktlös väntan.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Puscifer:

Om jag inte är helt ute och cyklar nu är det där en av många TV-program som finns att titta på inne i spelet som har råkat läcka ut. Om man vill uppleva allting inne i spelet på egen hand bör man alltså inte titta på videon.

Du cyklar nog. Den visade inget utom vilka gäng som finns och vad stan har att bjuda på. Alltså ren reklam för spelet

Nej, jag menar inte att den innehåller något som kan tänkas förstöra kampanjen i spelet. Jag menar bara att om man vill spela spelet i sin egen takt och eventuellt slå sig ner i soffan och kolla på TVn för att se vilka TV-program där finns att se på, så bör man inte se på videon ovan eftersom den kommer finnas med i spelet.

Om den hade den varit "officiell" hade den legat uppe hos Rockstar.

Ahaaaa. Ja men då har du säkert rätt

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

Nära döden? Nya spel kommer fortfarannde släppas till nuvarande konsol generation och inte nästa. Te.x Dark Souls 2, Rockstar har inte sagt att dom äns kommer släppa GTA V till nästa generation, det dom sagt är att om dom ska släppa så kommer det ta en stund. Och så som Rockstar vanligt vis gör så kommer det förmodligen ta 1 år. Just so ya know ^^ Och Kanske Alldrig till PC.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

Nära döden? Nya spel kommer fortfarannde släppas till nuvarande konsol generation och inte nästa. Te.x Dark Souls 2, Rockstar har inte sagt att dom äns kommer släppa GTA V till nästa generation, det dom sagt är att om dom ska släppa så kommer det ta en stund. Och så som Rockstar vanligt vis gör så kommer det förmodligen ta 1 år. Just so ya know ^^ Och Kanske Alldrig till PC.

Helt korrekt , när slutade dom göra Playstation 2 till exempel? Var väl förra året om jag inte minns fel ?

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

FIFA 14 som släpps den 27:e september är det sista spelet till PS2.

Sug på det en stund.

Medlem

Jag tror att gta v kommer att bli årets spel!


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

Mmm men kliar verkligen i fingrarna.. Så det får nog bli öppna plånboken ..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Riiicco80:

Så jävla grymt.. Men skall man hålla sig till ps4 eller skall man köpa till båda systemen ?

Håll dig till PS4 eller PC. Dumt att köpa till nuvarande konsol generation som är nära döden.

Nära döden? Nya spel kommer fortfarannde släppas till nuvarande konsol generation och inte nästa. Te.x Dark Souls 2, Rockstar har inte sagt att dom äns kommer släppa GTA V till nästa generation, det dom sagt är att om dom ska släppa så kommer det ta en stund. Och så som Rockstar vanligt vis gör så kommer det förmodligen ta 1 år. Just so ya know ^^ Och Kanske Alldrig till PC.

Helt korrekt , när slutade dom göra Playstation 2 till exempel? Var väl förra året om jag inte minns fel ?

Läst tillräckligt blir definitivt ett köper nu.. Tackar..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Nu kommer nästa fråga.. Skall man köpa det på fysisk skiva tills ps3an eller köpa det online och hoppas man kan spela ps3 spelen som man köpt på nätet på den nya konsolen ?

Vet att dom har gått ut med att man skall få nedsatt pris om man nu har köpt gta5 till ps3an och vill köpa det även till ps4an. Men man vet inte hur mycket..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Inaktiv

Svar: Köp det inte till PS, alt. sälj/lämna burken på tippen. PC eller inget!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Shleeen:

Målade denna bild i Ms Paint för en vecka sedan. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=42o5-HUdv-M

Jag är dryg så in i helvete.. Sluta spamma nyhetstrådarna.
Skapa en blogg eller nåt om du vill visa dina alster.

Inte för att det var dåligt..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar