Tävling – vinn GTA V!

Robot
Medlem
Tävling – vinn GTA V!

Herregud. De frågorna var inte att leka med!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Phew! Kul med svårare frågor!
Lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Svåra frågor GL alla.

Medlem

Länge sedan det var så utmanande frågor. Kul!

Medlem

Detta ska vinnas!, eller i värst fall köpas. Synd bara att releasen är samma dag som Champions leauge drar igång.

Medlem

Fy fan vad svåra frågor, grymt bra!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Bra tävling och kul frågor. Det är inte så att den första frågan är lite felformulerad bara? Det bör väl vara "en amerikansk tv-serie som hade premiär samma år som spelet utspelas/utspelar sig"? Jag kan ha kollrat bort mig själv i min tankegång, men det känns som att det blivit fel ord här.


signatur
Medlem

Jävlar vad svårt! Bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Bra tävling och kul frågor. Det är inte så att den första frågan är lite felformulerad bara? Det bör väl vara "en amerikansk tv-serie som hade premiär samma år som spelet utspelas/utspelar sig"? Jag kan ha kollrat bort mig själv i min tankegång, men det känns som att det blivit fel ord här.

Tycker också att den var underligt formulerad. Skådespelarna som var listade var ju aktiva på TV först innan Rockstar ens grundades.

Medlem

Det här måste vara den tävlingen som jag hoppas mest på att vinna xP

Medlem

Jag blir lite konfunderad. Ingen av skådespelarna var med i någon tv-serie som hade premiär just 1997 överhuvudtaget..

Inaktiv

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Medlem

fråga 5 var rätt iallafall. Men annars så svårt idag

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Medlem

Svåra frågor helt klart.

Medlem

Bara första frågan jag inte kunde hitta svaret på så jag chansade. Alla andra kunde man knäcka


signatur

I drank what?

Medlem

Det var bra svåra frågor, men det va kul, hoppas på ett spel!!!

FM-guru
F.d. Sisyr

EDIT: Mjaha, missförstod fråga 1. Kul.

Jag grät lite när frågan om vilken av konsollerna jag skulle vilja ha spelet på.

Medlem

Dax för vinst ner till 035 dvs Halmstad...


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Nu har jag iaf fyllt i alla frågorna, får nog kanske 0 rätt men vinna spelet vill jag göra ändå


signatur
Medlem

Bästa frågorna någonsin på en tävling. Nu blir jag inte ens missnöjd om jag inte vinner.
Nästan så att man hoppas på att bara ha svarat rätt. Att vinna spelet är isåfall bara ett plus.

Bra gjort!


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Det här var ju bara att gissa, jag kommer inte dra in min förbokning.


signatur

Xd

Medlem

Vilket format vill du vinna spelet till?
X-box eller PS3...

Medlem

Extremt bra frågor!
Tycker att dom var äckligt svåra.....vilket är bra! :>

Medlem

Kul frågor, särskilt den första

Medlem

Första frågan är -INTE- fel formulerad eller något sånt, de står precis vad det ska stå kan jag tänka mig.

Medlem

Oj, ja man tackar ju inte nej till gratis spel...

Medlem

Roligt med tävlingar som har så fina frågor och priser

123
Skriv svar