Tävling – vinn GTA V!

Medlem

Ett mycket trevligt tidsfördriv!

KoP
Medlem

Finns det någon som är genuint intresserad av GTA V och inte har bokat det ännu och som hoppas vinna det i FZ's tävling?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Jag grät lite när frågan om vilken av konsollerna jag skulle vilja ha spelet på.

Undrar vilket som var rätt svar där

Medlem

Sjuka bra frågor! hoppas man vinner detta

Medlem

Bra tävling, kul med lite svårare frågor

Medlem
Skrivet av KoP:

Finns det någon som är genuint intresserad av GTA V och inte har bokat det ännu och som hoppas vinna det i FZ's tävling?

Pga av ekonomin så avvaktar jag med köp till slutet av månaden, så denna tävling fits like a glove.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Svåraste tävlingen på länge!

Medlem

Fråga två har ju två svar som båda är rätt. Lite svårt att välja rätt då.

Medlem

Dom här svaren fick man jobba för. Vinner jag nu känner jag att det var välförtjänt!

Medlem

Vinner jag kommer jag skänka det till någon hemlös eftersom jag som alla andra vettiga människor redan förbeställt det, så då kan någon hemlös få sälja det vidare och få råd med mat, eller knark, vilket som faktiskt så länge jag får spela ostört!

Medlem

Det var fan inte lätt kan jag lova.

Redaktör
Skrivet av LVX156:

Fråga två har ju två svar som båda är rätt. Lite svårt att välja rätt då.

Nix. Bara ett svar är rätt..


signatur
Medlem

Sicken tid det tog att klura ut svaren! Hoppas att jag svarade rätt på den sista frågan

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:

Sicken tid det tog att klura ut svaren! Hoppas att jag svarade rätt på den sista frågan

"Klura ut" var en fin formulering på att googla! ;P

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Bra tävling och kul frågor. Det är inte så att den första frågan är lite felformulerad bara? Det bör väl vara "en amerikansk tv-serie som hade premiär samma år som spelet utspelas/utspelar sig"? Jag kan ha kollrat bort mig själv i min tankegång, men det känns som att det blivit fel ord här.

Antog också att det var felformulerat och svarade därefter.

Medlem

Hoppas att man vinner.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Är frågan felformulerad så är det ju riktigt kasst. Bytte svar just för att frågan var formulerad som den var.

Redaktör
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Slashneed:

Bra tävling och kul frågor. Det är inte så att den första frågan är lite felformulerad bara? Det bör väl vara "en amerikansk tv-serie som hade premiär samma år som spelet utspelas/utspelar sig"? Jag kan ha kollrat bort mig själv i min tankegång, men det känns som att det blivit fel ord här.

Antog också att det var felformulerat och svarade därefter.

Nej. Fråga 1 är formulerad precis så att den passar rätt svar.


signatur
Medlem

svåraste tävlingen någonsin!

KoP
Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av KoP:

Finns det någon som är genuint intresserad av GTA V och inte har bokat det ännu och som hoppas vinna det i FZ's tävling?

Pga av ekonomin så avvaktar jag med köp till slutet av månaden, så denna tävling fits like a glove.

Lycka till och hoppas du plockar hem vinsten isåfall.

Medlem

Herregud. Jag är fortfarande inte säker på den första frågan.

MEG
Medlem

Är ganska säker på att jag fått svaren rätt men man kan inte vara 100% säker
Bra och roliga frågor...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Helvete vad google fick jobba idag Svårast för mig att hitta svar på var frågan om Madchester band (trodde det va ett stavfel först!)

Medlem

Jäklar, det tog ett tag innan den första frågan kopplade men äntligen hittade jag.. tog bara 1 timmes lusläsning för att hjärnan skulle vakna till

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av edgren:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Skrivet av WardonE:
Skrivet av edgren:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Skrivet av WardonE:
Skrivet av edgren:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Skrivet av WardonE:
Skrivet av edgren:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Skrivet av WardonE:
Skrivet av edgren:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Gör du så, vi andra kommer att njuta av ett enastående spel under tiden p.g.a att vi inte har dumma anledningar

Jag tror att gta v ska släppas till pc maj 2014


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Riktigt svår tävling

Medlem

Bra frågor ! Kan tyvärr inte svara på nummer 2 för någon anledning "
Notice: Undefined offset: 2685 in /home/fz/www/core/includes/modules/contest_nopaging.php on line 452

Notice: Undefined offset: 2685 in /home/fz/www/core/includes/modules/contest_nopaging.php on line 452

Notice: Undefined offset: 2685 in /home/fz/www/core/includes/modules/contest_nopaging.php on line 452"

Medlem

ja tyckte också att det var roligt med lite svårare frågor sen med val av vilken konsol så valde jag mest på nostalgi har kört dem flesta gta spelen på Playstation.

Medlem

Riktigt kul med svårare frågor!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Svettiga frågor, men det gillar jag.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

123
Skriv svar