Duke Nukem och System Shock i veckans Humble Bundle

Robot
Duke Nukem och System Shock i veckans Humble Bundle

Strössla med lite Serious Sam och du har ett rejält actionpaket.

#nyhetstips, #serious-sam, #shadow-warrior, #duke-nukem-3d, #system-shock-2, #hard-reset


Medlem
Duke Nukem och System Shock i veckans Humble Bundle

Nästa onsdag 11 AM PST (18:00) lägger de även till fler spel.

-Blev rättad-
Det är endast vanliga Humble Bundle som får fler spel nästa Onsdag, Weekly vet jag inte om de får fler.

Medlem

Så min barndom är värd ynka 39 kr...

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Nästa onsdag 11 AM PST (18:00) lägger de även till fler spel.

Det är väl bara på indiebundeln ?

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Så min barndom är värd ynka 39 kr...

Värdet är ju vad du gör det till. För mig är det värt mycket mer. Det kommer ju i sin tur driva upp snittdonationen.

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Så min barndom är värd ynka 39 kr...

Haha ja visst suger det om man ser det på det sättet. Tror inte dagens ungdomar förstår hur löjligt billiga spel är idag om man väljer att vänta ett litet tag (som ett par ynka veckor). Duke Nukem 3D är fortfarande väldigt spelbart och jag rekommenderar den här moden varmt för spelet http://hrp.duke4.net/. Duke Nukem 3D var väldigt unikt när det kom, minns fortfarande hur demot fick mig att häpna=).

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av MrPeters:

Nästa onsdag 11 AM PST (18:00) lägger de även till fler spel.

Det är väl bara på indiebundeln ?

Ah juste, my bad :S

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av naess91:
Skrivet av MrPeters:

Nästa onsdag 11 AM PST (18:00) lägger de även till fler spel.

Det är väl bara på indiebundeln ?

Ah juste, my bad :S

No worries ^^

Geeks Gaming

System Shock 2 är ett måste för alla!

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Tootzi:

Så min barndom är värd ynka 39 kr...

Haha ja visst suger det om man ser det på det sättet. Tror inte dagens ungdomar förstår hur löjligt billiga spel är idag om man väljer att vänta ett litet tag (som ett par ynka veckor). Duke Nukem 3D är fortfarande väldigt spelbart och jag rekommenderar den här moden varmt för spelet http://hrp.duke4.net/. Duke Nukem 3D var väldigt unikt när det kom, minns fortfarande hur demot fick mig att häpna=).

Erm, har du någon aning om vart man kan hitta spelet om man installerat det via steam? Så man kan installera HD Versionen

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Tootzi:

Så min barndom är värd ynka 39 kr...

Haha ja visst suger det om man ser det på det sättet. Tror inte dagens ungdomar förstår hur löjligt billiga spel är idag om man väljer att vänta ett litet tag (som ett par ynka veckor). Duke Nukem 3D är fortfarande väldigt spelbart och jag rekommenderar den här moden varmt för spelet http://hrp.duke4.net/. Duke Nukem 3D var väldigt unikt när det kom, minns fortfarande hur demot fick mig att häpna=).

Erm, har du någon aning om vart man kan hitta spelet om man installerat det via steam? Så man kan installera HD Versionen

Om du menar själva katalogen som Steam installerar till så är det i så fall SteamApps/Common om du menar var Steam ligger på hårddisken om man inte själv ändrar katalogen för installationen av spel eller var Steam placeras så bör det vara C : \program files (x86)\steam\steamapps\common\ samt katalogen för Duke Nukem. Vet inte om moden stöder Steam, har själv spelet på GoG och som köpt utgåva men det borde inte vara några problem, hoppas den funkar=).

Medlem

Hard Reset är en väldigt vacker old school shooter i cyberpunk-miljö med roligt vapensystem. Dessvärre har jag inget större intresse av resten av spelen.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

System Shock 2 är ett måste för alla!

Det håller jag med om!

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Jinxswe:

System Shock 2 är ett måste för alla!

Det håller jag med om!

Jag med! Jag med!

1
Skriv svar