Medlem
Grafikbugg

Hej!

Efter att jag laddat ner senaste patchen idag, till vilket nummer den nu hade så har det blivit något buggat med min grafik. Efter kanske 5 minuters spelande så börjar hela skärmen flimmra i 2-3 sekunder och sen hänger sig hela datorn totalt. Inga som helst kommandon fungerar och jag måste starta om den på strömbrytaren, suck!

Efter att jag laddat ner patchen sa spelet åt mig att jag inte hade dom nyaste drivrutinerna till mitt Nvidia 8800 GT så jag gick och tankade ner dom så det borde inte vara fel på drivrutinerna heller.

Någon som haft ett liknande fel?

Medlem

Nej men för alla så blir det att man droppas från gamet. Kanske är din burk som inte pallar av det eller nåt. Ingen aning, kan inget om sånt

Medlem

Hade det på den förra datorn. Grafikkortet blev överhettat då fläkten hade pajat. Glada jag kollade ju inte hårdvaran utan laddade ner drivrutiner och annan skit. Sedan paja även huvudfläkten och sedan hela datorn Moralen jag vill komma till är att du borde kolla om kortet blir för varmt.

Medlem

Hmm det blir till att öppna burken och se hur det ligger till.
Måste tillägga att den fungerade fint innan patchen...

Medlem

Kollade tempen på grafikkortet nyss och tyvärr så var det inte det som är orsaken till mina krashar, önskar nästan att det varit det för då hade jag vetat vad jag behövt fixa

Inaktiv

Kan vara grafik kortet som blivit för varmt innan och delvis gått sönder. Påminner mig om när mitt grafik kort gick sönder.

Medlem

Men det knasar inte på andra spel, tex när jag kör MW2 så flyter allt på jättebra

1
Skriv svar