Följ med till den smutsiga vardagen i GTA V

jkw
Medlem

Aj, mina ögon vilken kass kvalité! Gief 1080p YouTube klipp.

Medlem

Hmm.. vilken release skulle kunna anses vara större än GTA V ? Förutom själva nextgren-konsolerna.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Svar: Köp det inte till PS, alt. sälj/lämna burken på tippen. PC eller inget!

Så tjurar dom flesta att dom ska släppa spelet till PC. Nyttjar PS3 själv då och då men PC:n främst, inte alls något fel på konsol

Medlem

den som vill köra gta v till pc lär väl få vänta till maj 2014


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

jkw
Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Svar: Köp det inte till PS, alt. sälj/lämna burken på tippen. PC eller inget!

Och det kom från en person som varken äger PlayStation 3 eller Xbox 360..?

Inaktiv

Ja, det är ju ren dumhet att köpa såna, speciellt om enda "anledningen" måste skapas artificiellt, dvs plattformslåsningen.

Det är ungefär som att leksaker följer med flingpaketen. Produkten kan inte stå på egna ben utan måste erbjuda något helt annat ytterligare för att få den dumme konsumenten att köpa. En bra produkt erbjuder inte leksaker. Det är spelet jag vill åt, inte någon låst, långsam och dum tvåknappars konsol (håll nere play för att spela filmen/spelet typ).


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

jkw
Medlem
Skrivet av The Gamer:

den som vill köra gta v till pc lär väl få vänta till maj 2014

Jag förutspår att de kommer att välja att vänta någon vecka efter release till nuvarande generations konsoller, sedan går de ut med information om att de släpper GTA V till Nextgen som lanseras i slutet på November.

Sedan någonstans runt nyår när de sålt några miljoner till nextgen konsoller också, först DÅ kommer de att gå ut med information gällande Windows PC-release.

Så din gissning på Maj är nog rätt riktigt skulle jag tro.

12
Skriv svar