Valiant Hearts – följ fem personer under första världskriget

Robot
Valiant Hearts – följ fem personer under första världskriget
Medlem
Valiant Hearts – följ fem personer under första världskriget

tycker detta ser riktigt intressant ut, första 2d spelet på flera år jag är intresserad av


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Två nyheter om första världskrig spel på en vecka. Det är fanimej inte vanligt.
Spelet ser riktigt intressant ut måst ja sej!

Medlem

Vacker trailer, nästan liten tår i ögat. Håll oss uppdaterade så vi inte missar spelet närmre release!

Medlem

Väldigt vackert! Första världskriget är en av människans mörkaste kapitel. Har alltid fascinerat mig med att tänka på dem som var där och upplevde det. Känns som ett spel för mig

Medlem

2D pussel? Nja, jag är inte så peppad. Snygg stil på världen de målar upp i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

en liten tanke, första världskriget är ju väldigt ovanligt, men en annan sak som är ovanligt är att få spela som tysk under andra världskriget, då menar jag kanske inte som ss gubbe men som kanske ungre fritz som är en vanlig menig i wermacht och är just det, en soldat som slåss för sitt land å wermacht men inte för hitlers ideal, fanns ju en hel del såna soldater


signatur

always use the nubs for cover

Skribent
Skrivet av cute_ninja:

en liten tanke, första världskriget är ju väldigt ovanligt, men en annan sak som är ovanligt är att få spela som tysk under andra världskriget, då menar jag kanske inte som ss gubbe men som kanske ungre fritz som är en vanlig menig i wermacht och är just det, en soldat som slåss för sitt land å wermacht men inte för hitlers ideal, fanns ju en hel del såna soldater

Tror inte många vågar gå den vägen, vilket är jättesynd. Det är alldeles för vanligt att måla upp fienden som satan själv i populärkulturen, vilket är tråkigt.

Skulle vilja ha något i stil med Krigets Unga Hjärtan, där man får följa några tyska ungdomar under andra världskriget. En är jude, en är sångerska, en är sköterska och två bröder är soldater. Tung serie, men jäkligt bra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

De finns en del RTS spel som Men of war och CoH: opposing fronts där man får spela som tyskar. Men du har rätt kan inte komma å tänka på nå mer spel än de.
Att spela som Ryssarna har också varit ovanligt men börjar bli mer accepterat.

Inaktiv

Det var verkligen en gripande trailer jag kände en sorg över alla soldater som aldrig kom hem till sina nära och kära. Snyft!!

1
Skriv svar