SC2 krashar direkt.

Medlem
SC2 krashar direkt.

Fick precis beta key och jag laddade ner spelet och körde ett par patchar, kommer inte ihåg hur många.

hursomhelst så fick jag flera errors undertiden jag patchade, såna som sade att patchen hade kraschat men den stängdes aldrig av och fortsatte patcha.

sen krascha den mitt i en patch och nu kraschar den där hela tiden, så jag försöker starta spelet via SC2Switcher.exe men spelet krashar direkt efter första loading screenen, jag hör musiken/ser en galax röra sig i ungefär 1 sekund, sen kraschar det direkt.

Jag kan dessutom inte posta på deras forum FASTÄN jag har betan på mitt battle.net konto.

Antagligen måste jag ha igång mitt WoW konto som inte har nån gametime sen en tid tillbaka, helt jävla värdelöst....

Jag hittar inte heller några andra som har likadant fel som jag och jag kan inte skapa någon tråd i deras forum.

In short; ifall någon vet ett sätt att lösa detta på/kan posta på SC2 technical support forumet åt mig, skriv gärna nåt!

Medlem

vet inte vad problemet är, enda jag kan komma med är ominstallera allt

fast angående posta på forumet så är du antagligen inne på fel region.
http://forums.battle.net/index.html?sid=5000

högst upp på den sidan väljer man region


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Ta bort antiviruset.

Läst i betaforumet att många har problem med just det här. Sen tar de bort virusprogramet så fungerar det igen.

Medlem

Kan väl tillägga en annan sak, för folk som har problem med att bilden flimmrar (typ att den hoppar fram och tillbaka från svart bild till "vanligt" en gång per sekund).

Problemet med detta är en specifik drivrutin av NVIDIA, vilket är versionen 197.13, om du har denna version - så har du en bra anledning att uppdatera så det fungerar!

Jag hade själv mycket problem med detta och det tog ett bra tag innan jag hittade vad problemet var.

1
Skriv svar