Robot
Puppeteer

Som liten hatade jag dockteater. När mina föräldrar släpade med mig till uppsättningar med den otäcka dockan Kasper protesterade jag högljutt och ville hellre titta på Transformers, eller spela NES hos kompisarna. Ändå faller jag pladask när ridån går upp i Puppeteer.

#japan-studios, #littlebigplanet, #puppeteer, #media-molecule, #the-getaway, #siren, #gravity-rush, #rayman-legends, #new-super-mario-bros-u


Medlem
Puppeteer

Hmm, kanske dags att göra plats på hårddisken så att man kan prova demoversionen (5 GB ) i alla fall.

MFC
Medlem

Oj, givet spel för höstmörkret!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Så skall en recension skrivas! Köper det direkt!

Mitt enda "måste spela" spel nu i höst.

Nu saknas bara tid för att sitta ner i lugn och ro.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Funderade på boka det här samtidigt som GTA IV men tvekade på om det var bra. Nu blir det nog ett givet köp!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Spel som Puppeteer var anledningen till att jag köpte PS3 och kommer att köpa PS4.
Om nu bara någon vänlig själ kunde väcka liv i Folklore och skapa ett Folklore 2 till PS4, eller åtminstone en HD-remake

Medlem

Pupeteer ser bra ut! Det skulle jag gärna spela.

Vet inte varför men jag kom att tänka på Vilse i pannkakan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte spelet idag! Väntar på tjejen ska komma hem så ska vi spela den tillsammans. Tror hon skulle gilla spelet

Medlem

Det ser makalöst bra ut, synd att man inte äger en ps3


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Frågan är om det är lika kul för flickvännen din (eller min) att sitta som co-pilot..

Tackar vet jag Rayman Legends och Rayman Origins. Meeen klart det här väcker intresse

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Frågan är om det är lika kul för flickvännen din (eller min) att sitta som co-pilot..

Tackar vet jag Rayman Legends och Rayman Origins. Meeen klart det här väcker intresse

Ge henne lite pengar och skicka henne till krogen med vännerna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Men hon går på antabus, så.. jag tror inte hon skulle uppskatta det så värst

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Frågan är om det är lika kul för flickvännen din (eller min) att sitta som co-pilot..

Tackar vet jag Rayman Legends och Rayman Origins. Meeen klart det här väcker intresse

Ni får turas om! Jag kör mest som co-pilot så att hon får spela lite. så får vi umgås lite också.
Annars har jag så ofta bara singleplayer spel och hon tittar på när jag spelar.
Min flickvän tycker att spelet är skit kul!

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av Swe.Stars:

Frågan är om det är lika kul för flickvännen din (eller min) att sitta som co-pilot..

Tackar vet jag Rayman Legends och Rayman Origins. Meeen klart det här väcker intresse

Ni får turas om! Jag kör mest som co-pilot så att hon får spela lite. så får vi umgås lite också.
Annars har jag så ofta bara singleplayer spel och hon tittar på när jag spelar.
Min flickvän tycker att spelet är skit kul!

Alright! Det hamnar nog i backloggen då iaf (= inköp vid eventuell prisdropp). Tack för att du delade med dig kwiizu

1
Skriv svar