Terraria – nu kan du gräva med din Android-lur

Robot
Terraria – nu kan du gräva med din Android-lur
k3m
Medlem
Terraria – nu kan du gräva med din Android-lur

Trevligt

Medlem

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

Medlem

fett nice video

Medlem
Skrivet av Rentah:

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

Spelet hade faktiskt slutat få officiella uppdateringar runt 2011 då spelets utvecklare tröttnat och ville göra annat.
Det var till och med innan alla ports och releasen för spelet som en fysisk kopia som du skulle kunna köpa i butik.

Det har dock sedan tidigare i år varit tal om en ny stor patch, och bekräftelse + "datum" för den har postats:

"Terraria 1.2 release date announced: major update due out beginning of October"

Du kan läsa mer om det på PcGamer

Medlem

Hopplöst, har spelat sönder det på PC, finns ingen poäng att lida av hemsk kontroll över sin karaktär, jag har gett upp hoppet om att någonsin få se 1.2 patchen.

Dessutom är http://playstarbound.com/ mycket intressantare.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

Är det CoD-spelen du pratar om?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Hopplöst, har spelat sönder det på PC, finns ingen poäng att lida av hemsk kontroll över sin karaktär, jag har gett upp hoppet om att någonsin få se 1.2 patchen.

Dessutom är http://playstarbound.com/ mycket intressantare.

Kommer ju den 1:a Oktober...

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rentah:

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

Är det CoD-spelen du pratar om?

Nej då. Jag tänker på allt. Varför inte bara göra mer content så det spel du betalat för får mer spelvärde istället för att göra "samma" spel i ny grafik / stil / på ny konsol osv.

Skrivet av Rentah:

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

https://twitter.com/Demilogic/status/377909471550267392

Medlem
Skrivet av superdaniel_90:
Skrivet av Rentah:

Skoj men jag har ett litet problem med sånt här. Varför ska jag köpa eller spela det om jag redan spelat det? uppdatera skiten så det finns lite mer djup i det så man VILL spela det? Hatar sådant med nya spel. Det görs bara "kopior", remakes , hd, och ports. varför inte bara updatera och få nytt content!?

https://twitter.com/Demilogic/status/377909471550267392

Grejen är att jag menar massor av spel. Jag kan inte bry mig mindre om terraria numera just för att det tagit FÖR lång tid innan dem gjort något. Multiplayer spel borde ha en policy som säger att det ska uppdateras då och då.

Medlem

Hm, minecraft klonen, fast i androidformat?

Nej Tack

Medlem

Jag har det på min Ipad, det verkar vara konsol versionen. Jag har hittat föremål som vad jag vet inte finns med i pc versionen, dock inte säker. However, ios versionen har cirka 50 buggar för tillfället som är på g att fixas. Tyvärr några som är gamebreaking, till exempel så kan man inte få tag i scales som behövs för progressiva items.

varför skall jag gräva ner min Android lur ? ^^


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

1
Skriv svar