Medlem

Bandwagon much? *sigh*


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kollat på nån lets play av nån annan kille och spelet verkar ju vara största besvikelsen på länge. Inte alls som första amnesia och det förvånade mig inte att hipster nollorna som gjorde dear esther inte skulle fixa detta spelet. Tråkigt att se att det blir så när man låter nån annan göra en "uppföljare"

Skrivet av Zymac:

Bandwagon much? *sigh*

..........

Inaktiv

Vad exakt är "Bandwagon"? Är det när man lägger upp part 1, part 2 etc av samma spel?

Medlem
Skrivet av Grimley:

Vad exakt är "Bandwagon"? Är det när man lägger upp part 1, part 2 etc av samma spel?

Nej, jag tror det betyder att "göra som alla andra". Det vill säga att man apar efter någon annan och inte tillför så mycket nytt. En svensk motsvarighet till "bandwagon" är lämmeltåg.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Cane:

Kollat på nån lets play av nån annan kille och spelet verkar ju vara största besvikelsen på länge. Inte alls som första amnesia och det förvånade mig inte att hipster nollorna som gjorde dear esther inte skulle fixa detta spelet. Tråkigt att se att det blir så när man låter nån annan göra en "uppföljare"

Dom låter en inte ta på saker lika mycket som i förra spelet. Och allt är för fan låst, dörrar, lådor ALLT. Nu har jag inte spelat väldigt mycket så kanske blir bättre men blir det inte det blir jag otroligt besviken

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Grimley:

Vad exakt är "Bandwagon"? Är det när man lägger upp part 1, part 2 etc av samma spel?

Nej, jag tror det betyder att "göra som alla andra". Det vill säga att man apar efter någon annan och inte tillför så mycket nytt. En svensk motsvarighet till "bandwagon" är lämmeltåg.

Jag förstår, tack för svaret. Frågestund med Tybalt lördagar?

Medlem

Coolt min käre vän. Du har vunnigt en prenumerant


signatur

DET LAGGADE!

1
Skriv svar