Seriöst spelande på ingång.

Seriöst spelande på ingång.

Medan andra här i världen (för mig oförklarliga anledningar) hypar sig själva för ännu ett GTA, så kommer jag ägna mig åt äkta och seriös gaming!

Kvalitet! Och med detta ämne så passar jag på och slänga ur mig en önskan om liknande tillbehör till WiiU, spela DS och 3DS spel på storbilds tv, det är min önskan.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Seriöst spelande på ingång.

Kungligt spel, det var där jag lärde mig engelska skulle jag vilja påstå. Vi mixtrade omkring i datorn och lyckades på något för oss helt oförståeligt vis släppa våran nyfunna Charmander fri. Sedan dess har Beedrill alltid varit min hjälte.

Medlem

Pokemon!? Du ska ju ladda inför mer minecraft!

Medlem

Jag tycker GTA är väldigt överskattat. Jag förstår inte hypen heller.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag lär nog aldrig i hela mitt liv spela GTA V. Kanske bara genom olyckshändelse. Förstår absolut inte hypen.

Skrivet av Havocado:

Kungligt spel, det var där jag lärde mig engelska skulle jag vilja påstå. Vi mixtrade omkring i datorn och lyckades på något för oss helt oförståeligt vis släppa våran nyfunna Charmander fri. Sedan dess har Beedrill alltid varit min hjälte.

Metapod! har alltid en med mig.

Skrivet av Luftman:

Pokemon!? Du ska ju ladda inför mer minecraft!

Stjärnor behöver inte ladda, det kommer naturligt, och bittert.

Skrivet av DarkZide8:

Jag lär nog aldrig i hela mitt liv spela GTA V. Kanske bara genom olyckshändelse. Förstår absolut inte hypen.

Prova kommer jag nog göra, men är inte förtjust i hela story koncepten i serien, alla gånger jag lirat ett gta så larvar jag runt och letar stunts till rockmusik. Vice City och San Andreas var de enda underhållande gta spelen för mig, och de hade inget med uppdragen att göra. San andreas blev kul när man fick lämna första delen bakom sig och komma till "San Francisco"- liknande staden.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar