En timme med kreativa Project Spark

Robot
Medlem
En timme med kreativa Project Spark

Detta ska bli intressant, får vänta tills jag är färdig med mitt skolarbete som skall in imorgon.

Geeks Gaming

Snacka om att Microsoft har köpt upp dom :S

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att Microsoft har köpt upp dom :S

Hur menar du då, och i vilken bemärkelse? Det behöver ju per automatik inte innebära något negativt som jag ser det.

Project Spark fortsätter att imponera i mina ögon, nu ska det bli otroligt spännande att se vad betan för med sig, när alla dessa verktyg når spelarnas händer!

Medlem

Och folk säger att PS4 är så mycket bättre... tvivlar på att Shitony klarar av detta liret.

Medlem

Propplimit? Det är inget ord man vill höra om man gillar att skapa detaljerade ställen. Men det vart ju det enda störmomentet i videon.

Geeks Gaming
Skrivet av Whe112:
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att Microsoft har köpt upp dom :S

Hur menar du då, och i vilken bemärkelse? Det behöver ju per automatik inte innebära något negativt som jag ser det.

Project Spark fortsätter att imponera i mina ögon, nu ska det bli otroligt spännande att se vad betan för med sig, när alla dessa verktyg når spelarnas händer!

För dom gör exakt som dom gjord med Halo 2... du är tvungen att köpa nya windows för att kunna spela...
Du måste ha windows 8 för att kunna spela detta. De finns ingen teknisk begränsning som gör att man måste ha W8 utan dom lägger in den blocken.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Whe112:
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att Microsoft har köpt upp dom :S

Hur menar du då, och i vilken bemärkelse? Det behöver ju per automatik inte innebära något negativt som jag ser det.

Project Spark fortsätter att imponera i mina ögon, nu ska det bli otroligt spännande att se vad betan för med sig, när alla dessa verktyg når spelarnas händer!

För dom gör exakt som dom gjord med Halo 2... du är tvungen att köpa nya windows för att kunna spela...
Du måste ha windows 8 för att kunna spela detta. De finns ingen teknisk begränsning som gör att man måste ha W8 utan dom lägger in den blocken.

De försöker tvinga folk som sitter på xp fortfarande etc att byta, inte så konstigt i mina ögon när de är ett företag som får sin inkomst genom att sälja mjukvara.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Whe112:
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att Microsoft har köpt upp dom :S

Hur menar du då, och i vilken bemärkelse? Det behöver ju per automatik inte innebära något negativt som jag ser det.

Project Spark fortsätter att imponera i mina ögon, nu ska det bli otroligt spännande att se vad betan för med sig, när alla dessa verktyg når spelarnas händer!

För dom gör exakt som dom gjord med Halo 2... du är tvungen att köpa nya windows för att kunna spela...
Du måste ha windows 8 för att kunna spela detta. De finns ingen teknisk begränsning som gör att man måste ha W8 utan dom lägger in den blocken.

Du kan ju välja att spela det på Xbox 360 och/eller Xbox One? Hehe, jag förstår vad du menar, absolut.

Medlem
Skrivet av blohm:

Och folk säger att PS4 är så mycket bättre... tvivlar på att Shitony klarar av detta liret.

Så ett spel gör att Sony blir kasst? Okej

1
Skriv svar