Godus - Betatest

Testpilot
Godus - Betatest

Godus betatest:
Mina initiala funderingar:

Grymt berooendframkallande , kul på det viset.
Intressant sätt att levla på med olika kort och att gräva fram kistor , rätt okej men lite skumma platser ibland.
De har dock inte fått bra koll på interfacet , att ändra i mark o så verkar inte vara gjort för mus utan för typ touchskärm för det är konstigt utformat och kräver att man klickar som en dååååre!

Likaså det evinneliga klickandet på alla bubblor av dyrkan , phuuu! sure kan man bygga en by men de är begränsade och efter 2 st kostar de för mycket att bygga då de lagt in det i diamanter som betalning.
Microtransitions för diamanter , verkar vara utvecklat parallelt med version för paddor eller nåt. Edit: Tydligen inte microtransactions

Mycket balansering kvar , jag spelade nog så långt man kunde komma i betat , tog stopp helt enkelt , gick inte att utforska mer då inga mer skrin för utforskning fanns.
Byar utvecklades inte då byggnaderna blev bättre , vilket är lite sunkigt men kan förstå att det kommer kanske senare.

Det verkade helt cpskadat edit: puckat tänk med multiplayer också , inget jag ser fram emot med deathmatcher mot människor , nu var ju datorspelaren kass så det var ju skönt .
Att ha sådana matcher som krav för att komma vidare hoppas jag blir ett val och inte ett krav.
Nu spelade jag så många matcher det fanns , dvs 11 st.
Jaja det fanns mycket som var mer eller mindre obalanserat eller trasigt .

Kul att betatesta iallafall , ser fram emot en mer balanserad fullversion!!

Kiri OUT

#blogg

KoP
Medlem
Godus - Betatest

Var det nödvändigt att använda uttrycket "cp-skadat" i texten? :S
Annars en bra text.

Testpilot

Tar man illa upp av sånt?

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Tar man illa upp av sånt?

Om man har passerat puberteten så gör man det.

1
Skriv svar