Se öppningssekvensen till Infinity Blade 3

Robot
Se öppningssekvensen till Infinity Blade 3
Medlem
Se öppningssekvensen till Infinity Blade 3

Mr Youtube?

Father and avenging.... "Reload page"

Seriöst, Jag bor i Belgium och jag besöker FZ varje dag detta till trots. Ni måste fixa eran spelare eller lista ut ett sätt att få reklampengar från youtube klipp.

Den mediaspelare ni använder är riktigt, riktigt dålig....
Varje gång samma sak, high resolution, markera namn, högerklicka search google och direkt youtube.

Varför ger jag era reklampengar till någon annan?

Varför gör ni det så svårt??? Många med mig har frågat angående detta och ni ger inget svar, lös detta och jag betalar eran FZ medlemskap men snälla! inse att eran videocodec/spelare/ är riktigt, riktigt dålig.

Medlem

Jag skulle gärna se högupplösta filmer, men eftersom källmaterialet på FZ filmer ofta är från konsol eller mobiltelefon så får man vara nöjd med vad man får

Men ja, FZ-videospelaren är inte precis den bästa kanske.

Jag tror dock det är något tekniskt knas denna gången, hela filmen verkar inte vara uppladdad.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Skribent
Skrivet av TryNotDo:

Jag skulle gärna se högupplösta filmer, men eftersom källmaterialet på FZ filmer ofta är från konsol eller mobiltelefon så får man vara nöjd med vad man får

Men ja, FZ-videospelaren är inte precis den bästa kanske.

Jag tror dock det är något tekniskt knas denna gången, hela filmen verkar inte vara uppladdad.

Ja, du. Det verkar som det hänt något knas här ja. Vet i alla fall att de jobbar på en lösning med spelaren


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Grym, berättelse! Kan inte vänta till den nya IB3


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Så det är inte bara för mig FZ filmer i princip aldrig fungerar. Sitter på Mac (Safari) och är samma sak på jobbdatorn som privata datorn. Det bara laaaadddaaaar och sen inget, så det blir alltid youtube till slit.

1
Skriv svar