Tävling – vinn GTA V!

Medlem

Förstår inte riktigt vad folk ser för problem i fråga 1

Grand Theft Auto V kommer att komma till PC 2014-5-30 eller
2014-03-19. Gå till prisjakt och sök på grand theft auto v så kommer det upp PC och står när dom får in spelet i lagret.

Medlem

Shit, kom på svaret 8 timmar sent fast jag hade det framför ögat.

Medlem

Det är inget fel på den frågan.

Inlägget ovan kanske borde raderas då den innehåller årtal och dylikt som folk borde få forska fram själva?

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är inget fel på den frågan.

Inlägget ovan kanske borde raderas då den innehåller årtal och dylikt som folk borde få forska fram själva?

Du kanske har lust att pm:a den korrekta meningen med frågan då? Ett argument för att frågan är korrekt?

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ingen PC? Ne. Då skippar jag det. GTA-serien är enbart spelbar på konsol när man åker i något fordon. Aldrig annars!

Tack, då vet vi.

Medlem

Shit va svåra frågor det va. Hoppas man har svarat rätt på alla nu då så man har en chans att vinna

Medlem

Noooo, kom på i efterhand att jag har fel på en fråga :'''(

Medlem

Första frågan är för mig helt logisk.

Serien borde vara Walker: Texas Ranger och spelet borde vara Walker. Båda kom ut 1993 och serien hade Chuck Norris i huvudroll så vitt jag vet.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Förstår inte riktigt vad folk ser för problem i fråga 1

Folk tänker i alldeles för grunda banor, de förväntar sig inte svårighetsgraden och vill således knyta ihop någon utav GTA-spelens namn med en väldigt känd TV-serie. De är nöjda med sitt svar och tycker således att frågan borde förändras för att de vägrar att inse att frågan kanske sträcker sig bortom "mainstream".


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Tobz0r:

Förstår inte riktigt vad folk ser för problem i fråga 1

Folk tänker i alldeles för grunda banor, de förväntar sig inte svårighetsgraden och vill således knyta ihop någon utav GTA-spelens namn med en väldigt känd TV-serie. De är nöjda med sitt svar och tycker således att frågan borde förändras för att de vägrar att inse att frågan kanske sträcker sig bortom "mainstream".

Fast det har ju inte att göra med att folk bara kopplar till GTA-serien. Det har att göra med att den är ställd på ett sätt som gör att man fokuserar på fel ända av frågan.

Det tog mig typ 1.5 timme innan jag förstod frågan och därefter en halv minut att hitta rätt svar.

Medlem

efter fråga 1 & 2 så var det lätta frågor men satan fråga 1 var inte o leka med.


signatur

God is dead

Medlem

kluriga frågor men jag tror jag satte rätt på alla. Jag är hundra på alla förutom fråga 2

Medlem

Kommer bli enormt förvånad om jag lyckas vinna med sådana svåra frågor :S

Medlem

Första frågan var bra, hoppas man får rätt på'n även om man inte vinner.

Medlem

GTA avnjutes bäst på konsoll.

Late night gaming på tisdag att se framemot.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Varför inte PC?

Redaktör
Skrivet av AxxT:

Varför inte PC?

Det finns inte till pc. Än. Kanske i framtiden.


signatur
Medlem

Retsamt att annonserna på stan säger "Out now!" och jag tror inte att det var någon tv-sänd fotbollsmatch i helgen som inte hade reklam för spelet. Blir en lång dag i dag!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Kul tävling! Jag hade tänkt hålla ut tills det kommer till PC även fast jag äger en PS3, men med tävlingar som den här kan man ju inte göra annat än att hålla tummarna :_)

Medlem

Vad vet vi om hur det fungerar att spela om man får spelet dagen innan releasen? Tror nämligen att mitt exemplar kommer senare idag.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Måste säga att första frågan inte direkt är den bästa, men jag gillar att den var svårare.

Medlem

Attans, hade fel på andra frågan. Men bortsett från det vart det full pott! Grattis och lycka till till er som hade alla rätt!

Medlem

Skit, hade förstås fel på första frågan... Antar att den inte var felformulerad ändå. Någon som vet vilken tv-serie och vilket spel det var? Det enda jag kunde hitta var Sons of Thunder, men inte vilket spel det skulle föra tankarna till.

Medlem
Skrivet av abstract11:

Skit, hade förstås fel på första frågan... Antar att den inte var felformulerad ändå. Någon som vet vilken tv-serie och vilket spel det var? Det enda jag kunde hitta var Sons of Thunder, men inte vilket spel det skulle föra tankarna till.

Spelet heter Walker, och släpptes -93, alltså samma år som Walker: Texas Ranger började sändas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Walker_(video_game)

Medlem

ASH! alla rätt men..
lunch.. sen va visst tiden ute. dumma fz! XD (jaja, ändå ett damm-gen spel så).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av abstract11:

Skit, hade förstås fel på första frågan... Antar att den inte var felformulerad ändå. Någon som vet vilken tv-serie och vilket spel det var? Det enda jag kunde hitta var Sons of Thunder, men inte vilket spel det skulle föra tankarna till.

Spelet heter Walker, och släpptes -93, alltså samma år som Walker: Texas Ranger började sändas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Walker_(video_game)

Åh gud, glömde bort att de hette DMA design innan Rockstar! Tack för svaret, då slipper jag tänka på det mer...

MEG
Medlem

Attans, ett fel, fråga 2. Åkte dit på grund av att sångaren var/är inblandad i Funk och synt, jag skulle ha gjort en bättre research


signatur

Death is only the beginning

123
Skriv svar