GTA V ute i lördags, Rockstar undersöker

Robot
GTA V ute i lördags, Rockstar undersöker

Nätbutik tjuvstartade försäljningen, utgivaren verkar inte alldeles nöjd.

#grand-theft-auto-v, #rockstar


Medlem
GTA V ute i lördags, Rockstar undersöker

händer ju alltid att nån läcker ut före, inget konstigt speciellt detta spel trodde dom verkligen ingen kommer kunna hålla sig eller

Medlem

Fick mitt GW2 flera dagar tidigare av webhallen kommer jag ihåg.. lustigt att det Kan gå till så här trots hur viktigt utgivarna tycker det är att hålla datumen!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tar Leijonhufvud en mega sovmorgon eller vad? Eller sitter han och skriver för fullt just nu?

Medlem

det känns som att Amazon alltid kör sitt lilla egna race med att släppa release datum spel och annat

Medlem
Skrivet av toast:

Fick mitt GW2 flera dagar tidigare av webhallen kommer jag ihåg.. lustigt att det Kan gå till så här trots hur viktigt utgivarna tycker det är att hålla datumen!

Ett mmo spelar ingen större till eftersom du lirar mot en server och oftast inte funkar förens det är dags

Medlem

Asnice att få det tidigare ju.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vad förväntar de sig ska hända när de sätter en release i början av veckan?
Hade det varit onsdag till fredag istället så hade Amazon kunnat skicka ut det 1-2 dagar innan och så levereras spelet i tid.

Skrivet av Tompa8989:

Tar Leijonhufvud en mega sovmorgon eller vad? Eller sitter han och skriver för fullt just nu?

Recensionen kommer kl 16


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Amazon skickade mitt med i Lördags. Vilket bara gör det bättre för mig eftersom jag tog gratis frakt vilket kan ta mycket längre tid. Detta ökar mina chanser att få spelet denna veckan.

jkw
Medlem
Skrivet av toast:

Fick mitt GW2 flera dagar tidigare av webhallen kommer jag ihåg.. lustigt att det Kan gå till så här trots hur viktigt utgivarna tycker det är att hålla datumen!

Det var för att alla som förhandsbokade fick "headstart" med 3 dygn, före alla andra. Så det var fullt logiskt.

Medlem

Webhallen skickade mitt i Lördags med, men det kommer nog inte förrän i morgon Tisdag ändå

Medlem

Oj oj oj, det var illa. Stoppa pressarna! Be cancerforskarna avbryta sin forskning, det behövs hjälp för att reda ut hur detta kunde ske.

Medlem

bara att värma upp med gta iv först.. en dag hit eller dit

Medlem

en timme gta v för de som inte kan stilla abstinensen
http://youtu.be/ulXDbEDsA9A

dmn
Medlem
Skrivet av baggso:

en timme gta v för de som inte kan stilla abstinensen
http://youtu.be/ulXDbEDsA9A

Du har nog missförstått innebörden av ordet abstinens.

Inaktiv
Skrivet av NaxoS:

Oj oj oj, det var illa. Stoppa pressarna! Be cancerforskarna avbryta sin forskning, det behövs hjälp för att reda ut hur detta kunde ske.

Vad försöker du få sagt? Att alla företag ska strunta i interna incidenter som rör deras verksamhet för att det finns viktigare saker, som cancer?

Det kanske inte är viktigt för dig, men för Rockstar är det uppenbarligen en stor grej, vilket jag förstår fullt.

Och ja, jag är medveten om att det var menat som ett skämt. Gör dock inte kommentaren smartare.

Medlem

Kanske får mitt genom amazon på tisdag eller onsdag om allt går rätt till


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av baggso:

en timme gta v för de som inte kan stilla abstinensen
http://youtu.be/ulXDbEDsA9A

Du har nog missförstått innebörden av ordet abstinens.

såg det efter men orkade inte ändra.. ledsen om jag förstörde din dag fürhern.
Grammar nazi macht frei

Medlem

Blir det månne samma ståhej om FZ släpper sin recension en timme tidigt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Skrivet av Tybalt:

Blir det månne samma ståhej om FZ släpper sin recension en timme tidigt?

Vi tänker inte testa. Men det lär inte vara bra för våra möjligheter att få tidig recensionskod i framtiden.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Tar Leijonhufvud en mega sovmorgon eller vad? Eller sitter han och skriver för fullt just nu?

Recensionen skulle ju faktiskt inte komma för än 16:00

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Tompa8989:

Tar Leijonhufvud en mega sovmorgon eller vad? Eller sitter han och skriver för fullt just nu?

Recensionen kommer kl 16

Jo jag vet men med tanke på att dom haft sitt ex sen förra veckan så kunde man ju väntat sig recensionen tidigare idag. Om nu inte han sitter och skriver i panik nu dvs.

Skrivet av overstoff:

Recensionen skulle ju faktiskt inte komma för än 16:00

Nej men han kanske blev klar inatt och sjusover tills kl 16 då han skickar in den till FZ
Riktigt dåligt av Victor i mitt tycke!

Edit: Jag såg nu att det är en tid som Rockstar bestämt. Man kan lugnt säga att dom beter sig som dom heter.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Tompa8989:

Tar Leijonhufvud en mega sovmorgon eller vad? Eller sitter han och skriver för fullt just nu?

Recensionen kommer kl 16

Jo jag vet men med tanke på att dom haft sitt ex sen förra veckan så kunde man ju väntat sig recensionen tidigare idag. Om nu inte han sitter och skriver i panik nu dvs.

Embargot släpper klockan 07:00 måndag den 16 september PDT (10:00 EDT), vilket blir klockan 16:00 här. Om du kollar runt lite märker du att amerikanska sidor också släpper sina recensioner om cirka tre timmar, motsvarande klockan 16:oo här.

Medlem

Fan att man tog gratisfrakten. Mitt har fortfarande inte lämnat deras lager i Danmark.


signatur

Xd

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av toast:

Fick mitt GW2 flera dagar tidigare av webhallen kommer jag ihåg.. lustigt att det Kan gå till så här trots hur viktigt utgivarna tycker det är att hålla datumen!

Det var för att alla som förhandsbokade fick "headstart" med 3 dygn, före alla andra. Så det var fullt logiskt.

ne jag fick det 2-3 dagar innan headstarten.. men som nån skrev här innan.. MMOets servarar öppnar ju när de öppnar och inte innan så det spelade väll mindre roll.. men endå


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av zwete:

Fan att man tog gratisfrakten. Mitt har fortfarande inte lämnat deras lager i Danmark.

Kan ta lite tid för dem att uppdatera. Jag har bara haft bra upplevelser med Amazons gratisfrakt. Alla varor har alltid kommit samma vecka sålänge jag beställt det på/innan måndagen.

Medlem
Skrivet av Znakee:

Webhallen skickade mitt i Lördags med, men det kommer nog inte förrän i morgon Tisdag ändå

Release är imorgon.

Medlem

Jag var en av de lyckliga som fick The Last of Us tio dagar innan release, så det här var ju inte så mycket att bli upprörd över.

KoP
Medlem
Skrivet av baggso:

en timme gta v för de som inte kan stilla abstinensen
http://youtu.be/ulXDbEDsA9A

Väntar hellre än att förta "magin" då man själv får spela för första gången. :S Men vill man spoila för sig själv så varsegod.

12
Skriv svar