Köper du GTA V i natt?

Robot
Köper du GTA V i natt?

FZ guidar dig med svårtyglad köplust till de nattöppna butikerna.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Köper du GTA V i natt?

Nej, kommer inte ens att köpa det (:

Medlem

Saknar alternativet "Förköpt via PS Store" men bockade i "Bokat på nätet" fast det kanske inte är riktigt samma då jag redan betalat....? Kunde ju vara intressant att se hur många som numera skippar boxen.

Medlem

Nej jag väntar tills PC versionen kommer ut.
Om jag skulle köpt Xbox versionen skulle jag ändå ha väntat sedan jag sparar pengar för min Japan semester nästa månad.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Precis börjat kötta Borderlands2 på krysslådan så jag avvaktar lite med GTA


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Köper det inte heller på release. Väntar på en version för next-gen och PC.

KoP
Medlem

Kommer i brevlådan imorgon. Bekvämast så. Är för gammal för att delta i nattliga event. När klockan slår 22 så slocknar man ändå nu för tiden.

Bokat och klart för länge sedan. Är dessutom ledig på onsdag som kommer innehålla MYCKET med GTA spelande!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem
Medlem

Köpte ett ps3 förra veckan. Imorogn blir det att campa brevlådan

Medlem

Kommer inte ens tanka det olagligt. Så lite bryr jag mig.

KoP
Medlem
Skrivet av feistin:

Saknar alternativet "Förköpt via PS Store" men bockade i "Bokat på nätet" fast det kanske inte är riktigt samma då jag redan betalat....? Kunde ju vara intressant att se hur många som numera skippar boxen.

Va? GTA spelen är ju såna man bara måste ha i boxad utgåva just bara för att det är GTA.

Ozo
Medlem

Borde lägga till "Jag väntar på PC versionen" som alternativ

Medlem

Nej men väl imorgon så fort jag kan.

Inaktiv

Bojkott!

PC eller inget!

De släpper till konsoler för att det inte ska bli en chock rörande outvecklad grafik och spelutveckling i övrigt. Kommer det till PC kommer folk förvänta sig normal view distance, inga aimbots och högupplösta texturer. Konsolerna och konsolspelarna drar tanklöst ner vår hobby!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Förhandsbokat på Webhallen Solna, så hämtar ut det imorgon vid öppningar.

Ibland älskar man o jobbar 7 dagars skift där skift byte sker tisdagar. 7 dagar Gta Frenzy much?! Jo då ;D

Inaktiv
Skrivet av garderoben:

Köpte ett ps3 förra veckan. Imorogn blir det att campa brevlådan

Sanslöst. Det är precis vad de vill!

Har du ingen stolthet?

Idag PS3, "imorgon" kommer fortsättningen på låsta spel PS4. Enda "argumentet" att köpa konsoler tycks vara att spel artificiellt släpps på de plattformarna först.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Klart man köper det i butik på nattöppet. GAME kupolen här kommer jag! Utklädd till Agent 47 och allt!

Är det någon mer som ska cosplaya och köper det på GAME?


signatur

// Bacon <3

Medlem

Nej jag väntar tills pc versionen kommer ut

Medlem

~30fps duger inte till spel oavsett innehåll. Så det blir inget köp innan PC release!

Medlem

Väntar på PS4 versionen.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Bojkott!

PC eller inget!

De släpper till konsoler för att det inte ska bli en chock rörande outvecklad grafik och spelutveckling i övrigt. Kommer det till PC kommer folk förvänta sig normal view distance, inga aimbots och högupplösta texturer. Konsolerna och konsolspelarna drar tanklöst ner vår hobby!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag väntar alltid på recensioner och videos för spel innan jag köper dom nuförtiden.
För GTA V kommer jag vänta tills PC versionen kommer, vilket borde funnits som ett alternativ kan man tycka

Medlem

Hade varit bättre om det endast kom till next-gen och pc.

Medlem

Jaså, det kommer till pc? Det hade jag totalt missat, man kunde väl bara välja mellan konsolversionerna i tävlingen, eller hur?

Medlem

För er övriga som som inte har mens kan jag rekommendera att fixa www.lifeinvader.com som är en parodi på twitter tjänst i GTA 5. Följ vapentillverkare etc för att få lite rabatt i spelet

Inaktiv

Självklart, blir att hämta på das Mediamarkt direkt efter jobbet imorgon.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Bojkott!

PC eller inget!

De släpper till konsoler för att det inte ska bli en chock rörande outvecklad grafik och spelutveckling i övrigt. Kommer det till PC kommer folk förvänta sig normal view distance, inga aimbots och högupplösta texturer. Konsolerna och konsolspelarna drar tanklöst ner vår hobby!

*fniss*

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av feistin:

Saknar alternativet "Förköpt via PS Store" men bockade i "Bokat på nätet" fast det kanske inte är riktigt samma då jag redan betalat....? Kunde ju vara intressant att se hur många som numera skippar boxen.

Va? GTA spelen är ju såna man bara måste ha i boxad utgåva just bara för att det är GTA.

Hmm själv har jag övergått till ett helt digitalt tillstånd vad gäller media av alla dess slag. Trött på att damma av massa kartonger, böcker och fodral

Medlem

skaffar det till PC eller ps4. har varken ps3 eller 360 så... Helst PC

Skriv svar