GTA V ute i lördags, Rockstar undersöker

KoP
Medlem

Bara banna dom butiker som inte kan hålla sig ifrån att sälja tidigare. Inga mer spel ifrån Rockstar till era butiker då ni har tömt era lager.

ELF
Medlem

Dags att säga upp alla internetabonnemang nu då då (fast och mobiltelefon) och gå i idé ett halvår


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag beställde min kopia på komplett, och den ligger på mitt postkontor och väntar när jag kommer hem idag.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av zwete:

Fan att man tog gratisfrakten. Mitt har fortfarande inte lämnat deras lager i Danmark.

Kan ta lite tid för dem att uppdatera. Jag har bara haft bra upplevelser med Amazons gratisfrakt. Alla varor har alltid kommit samma vecka sålänge jag beställt det på/innan måndagen.

Nice, då borde det ligga i brevlådan imorgon, fick notisen i lördags.


signatur

Xd

Medlem

Lite mycket gnäll, visst att folk fått spelet ett par dagar tidigare, men det är inte första gången ett spel har kommit hem till folk tidigare, och inte heller Amazon som varit boven. Det kan lika gärna varit postsystemt som har fumlat till det och skickat leveranserna vidare från någon central. Fan folk har ju betalat för spelet så why the fuss? Värre hade det ju varit om folk hade piratat det....

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av baggso:

en timme gta v för de som inte kan stilla abstinensen
http://youtu.be/ulXDbEDsA9A

Väntar hellre än att förta "magin" då man själv får spela för första gången. :S Men vill man spoila för sig själv så varsegod.

äsh 1timme av minst 30-40h gameplay är ju inte så farligt

12
Skriv svar