Medlem
Ja jösses...

Tja, vad säger man hehe?

Bat shit crazy people

Rätt gammalt inlägg - sorry om detta har diskuterats förut.

info om siten


signatur
Inaktiv

är du verkligen 100% säker på att detta är seriöst? jag vet inte varför men jag blir alltid jättearg när folk skriver om sånt dem verkligen inte vet nånting om. ska kanske regga mig på sidan och posta en länk till det här så får vi se vad dom säger:)

http://www.youtube.com/watch?v=mxDiKSHqBIc

Medlem

Dom där recensionerna är alltid lika roliga att läsa, de hittar verkligen det värsta i alla spel, tack för länken Gortie.

Nu måste vi såklart sluta spela detta underbara spel så våra själar inte hamnar i helvetet, även om jag för min egen del är ganska säker på att jag hamnar där förr eller senare hur som helst. Dom är seriösa vad jag vet, så seriösa sådana där galningar nu kan vara i alla fall. Det är ingen större vits med att klaga på dem jeppe95, de kommer inte bry sig ett dugg hur som helst.

De stör ingen med vad de säger i min mening, alla har rätt till sin egen åsikt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Tja... det är väl ingen som är vid sina sunda vätskor som tar dessa galningar på allvar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dom är inte seriösa. Siten drivs dock som om dom vore det. Det finns bland annat en sketkul dam på YouTube som heter Betty Bowers som tillhör Landover Baptist Church hehe.


signatur
Medlem

De överdriver lite väl mycket, men det finns ju galningar som är nästan lika hängivna och tar det de gör seriöst.

Religion är roligt, speciellt då alla tokar börjar fritolka för att det ska passa deras egen syn på världen bättre. Detta är något jag ser spår av i alla religioner och som är väldigt tråkigt, ibland undrar jag om yttrandefrihet inte är lite överskattat.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Religiösa församlingar av alla slag kommer alltid att ha skumma åsikter gällande media....


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Många necro-trådar nuförtiden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Oh yeah indeed.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av jeppe95:

är du verkligen 100% säker på att detta är seriöst? jag vet inte varför men jag blir alltid jättearg när folk skriver om sånt dem verkligen inte vet nånting om. ska kanske regga mig på sidan och posta en länk till det här så får vi se vad dom säger:)

http://www.youtube.com/watch?v=mxDiKSHqBIc

Jeppe95 verkar inte ha läst i "info om siten".


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Haha roligaste jag läst idag:D


signatur

Det viktigaste är inte att vinna...
Det viktigaste är att komma först!

Medlem

Överambitiösa religiösa idioter är nog det jag avskyr mest på denna planet...


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Det bästa är dock självironiska skämtande religiösa idioter.

1
Skriv svar