Grand Theft Auto V

Robot
Grand Theft Auto V

Det är störst. Det är dyrast. Men är det bäst? FZ har under fyra dygn rånat banker, snott bilar och spöat folk i jakten på svar. Nu ger vi det – så här bra är GTA V.

#grand-theft-auto-v, #rockstar-north, #max-payne-3


Medlem
Grand Theft Auto V

snyggt

Medlem

Utan att ens ha kollat på betyget så kan jag lova er, det är en femma!

Edit - Jaojao. Lite halvfel.

Medlem
Medlem

Helt rätt betyg!

Medlem
Medlem
Skrivet av Siken:

Utan att ens ha kollat på betyget så kan jag lova er, det är en femma!

Jag lovar att det inte är det

Medlem

Gött! Nu ska här läsas!

Medlem
Skrivet av Siken:

Utan att ens ha kollat på betyget så kan jag lova er, det är en femma!

Du hade fel, för det var nämligen plump satir!

Medlem
Skrivet av Siken:

Utan att ens ha kollat på betyget så kan jag lova er, det är en femma!

Fel! 4/5

Medlem

Jag börjar känna att det var bra att jag inte hypade detta för mig själv. Gjorde det med Rome och blev lite besviken. Det här kommer nog bli kul!

Har bara skummat recensionen, ska läsa mer sen, men hur är grafiken jämfört med gta IV? visst grafik är inte allt, men gta iv ser så gammalt ut numera.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Finns bara ett spel detta år som kan få en FZ: FEMMA och det är BF4 !

Medlem

Bra recension!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Detta låter ju lovande

Medlem

Som väntat. Av det jag spelat hittills så känns det som GTA 4 fast med bättre styrning och bättre story. Heists är det bästa med spelet.
Ser fram emot online-delen. Tror det kan bli riktig lovande.

Medlem

Bra med konstruktiv kritik, håller med om att GTA behöver lite mer innovationer. Kanske fler sätt att lösa alla uppdrag istället för att alltid springa gun blazeing?
Oavsett blir det köp ändå!

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Finns bara ett spel detta år som kan få en FZ: FEMMA och det är BF4 !

Haha, tycker du verkligen att det lutar mot det?

Medlem

Tack för recensionen

Jaha, då får vi som vill ha det till PC vänta drygt 6 månader.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Finns bara ett spel detta år som kan få en FZ: FEMMA och det är BF4 !

Hahahaha ok.

Medlem

kommer inte kunna njuta av det alls om det svajar runt 30 fps och betydligt under i vissa delar =_= faaaaan


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jaha, då får vi som vill ha det till PC vänta drygt 6 månader.

Vill du hellre att Rockstar släpper en dålig version på PC, istället för att utveckla spelet ett halvår till och göra det bra?

Medlem

Plump satir? Härligt, precis det jag förväntade mig av GTA.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Bra med konstruktiv kritik, håller med om att GTA behöver lite mer innovationer. Kanske fler sätt att lösa alla uppdrag istället för att alltid springa gun blazeing?
Oavsett blir det köp ändå!

Finns möjligheter att smyga i vissa uppdrag också om man hellre vill det.

Medlem

Låter ungefär som jag trodde. GTA-spelen är roliga, men jag har aldrig förstått all hype för dem.

Medlem

Finns ingen anledning till att läsa recensionen. Betyget betyder inte heller något längre på denna site efter att ni gav 4/5 till Rome 2 och satte "Säkert köp"-stämpeln på skiten. Ta bort den där jäkla stämpeln på Rome 2-recensionen så kan man ta er lite mer seriöst igen.

Medlem

10/10 hos IGN http://www.ign.com/articles/2013/09/16/grand-theft-auto-v-rev..., IGN har bättre poäng sättning tycker jag än FZ. De borde även här ha en högra skala när de sätter poäng. Menar 4/5 är det 7-8? på en 1-10 skala.

Minus var
Stundtals tröttsam och plump satir
GTA-konventioner serien måste lämna bakom sig

Ganska löjligt att gnälla på det, alltså är han trött på att skjutande konstant som varit i alla andra GTA med, men det är ju lite det som är spelet, de folken köper spelet för haha, stora rån med massa skjuta.

Medlem

Om du älskar GTA lär detta vara en 5/5, det här är bara FZs/författarens åsikt (vilket han påpekar väldigt bra).

Och ärligt talat är det bra för oss som konsumenter att FZ inte delar ut fullpoäng höger och vänster.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Lifeinvader lol.

Bryr mig inte ett dugg om att det fått en 4a här. För mig är varje GTA-spel en 6/5.

Och den plumpna satiren skulle jag vilja påstå är gjort med ganska stor humor och så har det ju varit i alla GTA sen 1997. Skulle personligen inte säga att det är ett minus så länge det är intelligent gjort och Rockstar är alltid intelligenta när det gäller GTA-serien.

dmn
Medlem
Skrivet av SierraKhaar:

Om du älskar GTA lär detta vara en 5/5, det här är bara FZs/författarens åsikt (vilket han påpekar väldigt bra).

Och ärligt talat är det bra för oss som konsumenter att FZ inte delar ut fullpoäng höger och vänster.

Alla recensioner är recensentens åsikt...

Skriv svar