SUPERHOT – tiden rör sig, när du gör det

Robot
SUPERHOT – tiden rör sig, när du gör det
Medlem
SUPERHOT – tiden rör sig, när du gör det

Påminner om banorna i Braid med liknande gimmick.

Medlem

Det är ganska svårt

Medlem

Fan vad coolt! spelade igenom trialen och tänker lätt ge det en tumme upp på steam!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Skribent
Skrivet av Rakoon:

Det är ganska svårt

Men bara "ganska"

(Jag fick problem på fjärde banan.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser ju verkligen trevligt ut, och stort tack ska de ha för lärdomen om de här Adhesive Wombat med!

Medlem

Spelade de 3-4 första banorna. Passade inte mig överhuvudtaget. Sen var "super hot" rösten irriterande. Dock var det en rolig ide och väl genomförd.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Intressant idé, men jag blev bara sjösjuk av att titta på klippet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha jag blev helt uppslukad. Tror inte jag köper det men tiden försvann (hoho) när jag spelade demot iaf.

Medlem

Asball idé (om än rippad från Braid) och snygg visuell presentation. Men den där rösten var inte vidare SUPER HOT.

Inaktiv

cool ide och trailer. men själva spelet hade inte allt lika ballt ljud som i trailern

Medlem

Diggade spelet som fan men när jag hade glömt början efter några banor så blev det frustrerande för jag fastna.

Medlem

Jag gillar't.

Medlem

Svårt vet jag inte om jag skulle våga kalla det, men skoj var det, den lilla tid det varade.

Måste vara såhär det känns att spela som ett FPS pro.

Medlem

tog typ 5min att klara demot.
kan nog bli riktigt kul om dom gör lite mer avancerade banor

jag dog en gång på första banan för att jag sköt slut på kulor i väggen :/. sen var det ju svinlätt. I övrigt så ljuger spelet. Tiden stannar aldrig men den går ganska långsamt när man inte gör ett skit.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Förbaskat coolt koncept, hoppas det blir kul också.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar