Rainbow Six: Vegas är gratis för guldmedlemmar

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas är gratis för guldmedlemmar

Bara ett spel...?

På PSN så har jag denna månad laddat ner MAFIA 2, Jak & daxter trilogy (innehåller 3 spel) och massa annat lull som jag inte har tankat än.

Bra jobbat Microsoft.

Skribent
Skrivet av Sabelsköld:

Bara ett spel...?

På PSN så har jag denna månad laddat ner MAFIA 2, Jak & daxter trilogy (innehåller 3 spel) och massa annat lull som jag inte har tankat än.

Bra jobbat Microsoft.

De har i alla fall fattat att de ska ge kunderna något mer än gruppchat för pengarna. Sedan tror jag det kommer hända mer nu när nästa generation kickar igång. För det här var ganska pinsamt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Seriöst RS:vegas? :/ verkligen ett spel som åldrats dåligt


signatur

God is dead

Inaktiv
Skrivet av Sabelsköld:

Bara ett spel...?

På PSN så har jag denna månad laddat ner MAFIA 2, Jak & daxter trilogy (innehåller 3 spel) och massa annat lull som jag inte har tankat än.

Bra jobbat Microsoft.

2 spel får man gratis i månaden, ett spel dyker upp i början på en månad och det andra i mitten på månaden.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sabelsköld:

Bara ett spel...?

På PSN så har jag denna månad laddat ner MAFIA 2, Jak & daxter trilogy (innehåller 3 spel) och massa annat lull som jag inte har tankat än.

Bra jobbat Microsoft.

De har i alla fall fattat att de ska ge kunderna något mer än gruppchat för pengarna. Sedan tror jag det kommer hända mer nu när nästa generation kickar igång. För det här var ganska pinsamt.

Risien är att det blir tvärt om, MS har sagt att games with gold bara gäller tills xbone släpps, då upphör det till skillnad från psn+ som gäller nästa generation också, och ger betydligt fler och nyare spel. För att inte tala om spel till ps vita, inte så man får något gratis till windows/windowe phone av ms :/
Ett löjligt och uselt skämt som bara visar hur deprimerande överlägset psn+ är, hitintills har inget varit värt en nedladdning, då man redan antingen köpt spelen för år sedan eller inte varit intresserad. Antiques Roadshow hade varit ett bättre namn :/

Medlem

När till och med 80-talisterna, som ska ha allt gratis, klagar på att något de får utan extra kostnad är värdelöst då vet man att det finns många bortskämda och söndercurlade kepstonåringar där ute.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Gratis för betalande medlemmar. Hohoho!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

När till och med 80-talisterna, som ska ha allt gratis, klagar på att något de får utan extra kostnad är värdelöst då vet man att det finns många bortskämda och söndercurlade kepstonåringar där ute.

har ju redan spelet sen release så jo jag hade hoppats på något roligare pga att jag haft vartenda spel än så länge.


signatur

God is dead

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av StrongBad:

När till och med 80-talisterna, som ska ha allt gratis, klagar på att något de får utan extra kostnad är värdelöst då vet man att det finns många bortskämda och söndercurlade kepstonåringar där ute.

Precis min tanke. Vidare är Vegas ett mycket bra spel, även om det gott hade kunnat skippa "Rainbow Six"-varumärket.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Gratis för betalande medlemmar. Hohoho!

Precis.. så jävla gratis är det inte.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Gratis för betalande medlemmar. Hohoho!

stop bitching!!!!

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Tybalt:

Gratis för betalande medlemmar. Hohoho!

stop bitching!!!!

Det är inte bitching. Det är ologiskt och vilseledande med att kalla det gratis.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

PS+ abonnenter får tillgång till hyfsade titlar nästa vecka:

Citat:

Entering PS Plus:
25th September: Far Cry 3
25th September: Giana Sisters: Twisted Dreams
25th September: Dragons Dogma: Dark Arisen
25th September: Street Fighter X Tekken
25th September: Touch My Katamari

http://blog.eu.playstation.com/2013/09/17/playstation-plus-in...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av azynkron:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Tybalt:

Gratis för betalande medlemmar. Hohoho!

stop bitching!!!!

Det är inte bitching. Det är ologiskt och vilseledande med att kalla det gratis.

Varför är det det? Det är inte för att få gratis spel man är guldmedlem, det är en bonus de fått för sig att slänga på nu, utan kostnad - det vill säga gratis. Är det något som är ologiskt och vilseledande är det att påstå att det inte är gratis.

Medlem

Gav inte Game bort RS:V gratis till sina medlemmar för några dagar sedan? Ifall man missade det tillfället och helt har missat detta 7 år gamla spel (som i annars går för fyra cheeseburgare beggat) så får man väl vara tacksam mot Microsoft. Ingenting som lockar mig till Guld i alla fall.

Medlem
Skrivet av Margy:

PS+ abonnenter får tillgång till hyfsade titlar nästa vecka:

Citat:

Entering PS Plus:
25th September: Far Cry 3
25th September: Giana Sisters: Twisted Dreams
25th September: Dragons Dogma: Dark Arisen
25th September: Street Fighter X Tekken
25th September: Touch My Katamari

http://blog.eu.playstation.com/2013/09/17/playstation-plus-in...

Oj sikken tur, köpte nästan dragons dogma dark arisen för någon dag sen . Tur man inte gjorde det då .

1
Skriv svar