Bioshock Infinite för hundralappen?

Medlem
Bioshock Infinite för hundralappen?

Jodå, det stämmer allt! GameFly drog nyligen igång en stor 2k-rea där bland annat ovan nämnda titel finns att plocka hem för det låga priset £9,99. Helt klart överkomligt! I övrigt finns titlar som XCOM: Enemy Unknown att hitta för £14,99 eller lite äldre titlar som Spec Ops: The Line och The Darkness II (hyfsad action) för dryga 50-lappen.

http://digital.gamefly.co.uk/?stop_mobi=once&cid=2kuk091613#!...

Är man helt ärlig så är väl priserna och utbudet lite mellanmjölk, men priset på Bioshock är verkligen oslagbart. När även DLC till såväl Mafia II som Borderlands II går för en spottstyver så finns det allt några fynd att hitta!

Glöm för övrigt inte koden GFDSEP20UK för 20% rabatt på köpet. Infinite för £7,99 låter väl helt ok?

#blogg

Medlem
Bioshock Infinite för hundralappen?

Helt klart värt det, dock extremt överskattat spel.

Medlem

Överskattat eller ej har jag ingen aning om, har väntat på prisdumpning hela året. Får se hur det står sig mot den fantastiska ettan, tvåan glömmer jag helst.

Medlem

Story och miljöer är lätt bäst hitintills, men skjutandet är så tråååkigt.

Medlem

Tack för tipset, trots att det är ett otroligt frusterande spel...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Var lägger man in rabattkoden?

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Var lägger man in rabattkoden?

I kassan innan man lägger ordern finns det en smått undangömd "Coupon"-ruta (till vänster). Priset justeras sedan lagom till orderbekräftelsen i sista steget.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Story och miljöer är lätt bäst hitintills, men skjutandet är så tråååkigt.

Tycker att även storyn var sämre den här gången, men det är min åsikt. Jag kan nog påstå dock att karaktärerna var lite mänskligare den här gången, men det är bara för att Elizabeth och Booker pratar med varandra hela tiden.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:

Story och miljöer är lätt bäst hitintills, men skjutandet är så tråååkigt.

Tycker att även storyn var sämre den här gången, men det är min åsikt. Jag kan nog påstå dock att karaktärerna var lite mänskligare den här gången, men det är bara för att Elizabeth och Booker pratar med varandra hela tiden.

Men miljöerna är iallafall otroligt jaw-droping , kanske inte lika atmosfäriska som 1:an. (Trots att man är närmare atmosfären, hehe)

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:

Story och miljöer är lätt bäst hitintills, men skjutandet är så tråååkigt.

Tycker att även storyn var sämre den här gången, men det är min åsikt. Jag kan nog påstå dock att karaktärerna var lite mänskligare den här gången, men det är bara för att Elizabeth och Booker pratar med varandra hela tiden.

Men miljöerna är iallafall otroligt jaw-droping , kanske inte lika atmosfäriska som 1:an. (Trots att man är närmare atmosfären, hehe)

ja färger är alltid väldigt välkommet och röstskådespeleriet var top notch också. Det är trots allt en AAA-titel.

1
Skriv svar