Multiplayergameplay från Battlefield 4

Robot
Multiplayergameplay från Battlefield 4

Dreggla över dryga tre minuter gameplay från flerspelarläget.

#battlefield-4, #dice


Medlem
Multiplayergameplay från Battlefield 4

LevelCap lag upp en del videos från BF4 förra och förförra veckan där han gick igenom vapen och lite annat smått och gott för den som är nyfiken på multiplayer delen http://www.youtube.com/user/LevelCapGaming?feature=g-high-crv

Medlem

Snart dags för beta.
skönt att efter ha väntat 2 år få kanske spela ett riktigt battlefield spel då BF3 sög så hårt.

Titanfall ser ut att krossa nuvarande fps genren.

Medlem

Här har ni youtube länken: http://www.youtube.com/watch?v=1SRxs5xYWuo

Annars har jag bara detta att tillägga...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

signatur
Medlem

Ser riktigt trevligt ut ! Längtar till betan

Medlem

Även fast jag använder salivstimulerande tabletter med den här filmen så har min mun aldrig känts så torr som nu.

Medlem

Ser trevligt ut, det enda jag är skeptisk till är Field upgrades. Det verkar vara en aning för komplicerat och låsande.

Medlem

Jag var verkligen sugen på BF4 och följ allt med det och verkar i sig vara ett bra spel.

Men efter att sett och läst om Takedown: Red Sabre så blev mitt intresse mer än svalt. Om Takedown: Red Sabre är lika bra som man läst och sett om så blir det inget BF4a för mig.

http://www.youtube.com/watch?v=S79C8NJCntQ

TotalKakan ger sin syn på det. Blir att vänta till 20e September men blir mest troligen ett köp och årets spel.

Medlem
Skrivet av Remus:

Här har ni youtube länken: http://www.youtube.com/watch?v=1SRxs5xYWuo

Annars har jag bara detta att tillägga...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lnmyj2G6a41qmnnibo1_400.gif

Tänk på att om ni har tid att vänta lite på det mänskliga miraklet, att osynliga signaler skickas från ditt lilla hus här på jorden upp i rymden och sedan tillbaka på några sekunder och använder FZ-spelaren även om den är en aning långsammare än vad ni är vana vid, så får FZ lite pengar och då slipper vi att ha en spelsida som är fullproppad med reklam från topp till tå.

Det är iallfall därför jag avstår från Gamereactor och jag är tacksam för det, och kollar gärna på er läsare FZ, även om ni inte har samma budget och ett team på 5000 datatekniker som youtube har.

Medlem

Titta det är battlefield 3 film ni råkat länkat..... eee vänta jag menar är det där filmen på expantionen för battlefield 3, aka bf 3.5
nähä inte?

Jag kunde ju tro det

Medlem

Första gången BF4 såg bra ut.

Medlem

Sa till mig själv... Skaffa inte detta.. Du spelar ändå inte så mycket fps...

Men jag kommer nog inte lyssna på mig själv ännu en gång x)


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Tjena vad mycket bättre detta ser ut att vara än vad jag tyckte bf3 verkade vara när det kom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Om någon vet låten även om det är bf:s egna vilket jag är rätt bärgis finns det en youtube eller liknande på den? iaf 2:52 me wants

Medlem

Längtar så in i Helvete :DDD

Medlem

Suppression, all skit som flyger omkring på skärmen, jobbiga färger och alla unlocks/customization har förstört den kommande spelserien. Även mycket sämre bandesign än tidigare spelen, Metro är ett tydligt exempel.

Synd för BF har så mycket potential att bli grymt.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Om någon vet låten även om det är bf:s egna vilket jag är rätt bärgis finns det en youtube eller liknande på den? iaf 2:52 me wants

http://open.spotify.com/track/3S37duDwTFqKCGwmCX0LkM Battlefield Theme från Bf3. Finns i andra varianter också.

Medlem

tack visste inte vilken variant det vart hört den gamla klassikern men inte denna

Medlem

En klassisk trailer från DICE. Högt tempo och intensivt. Känns fortfarande som bf 3.5 dock men det ska bli intressant att testa betan.

Nice, ser framemot det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Inget stöd för modifikationer, inget köp!

Medlem

Det var ju bara klipp från alla tidigare släpp av gameplay sen tidigare....

Träligt tråkigt

Medlem

Ser ju så klart riktigt fint ut och ser fortsatt verkligen fram emot det. Något som skrämmer mig är dock röd/orange kamoflage på vapen och stridsvagnar (?!). Känns som ett steg åt arkadifiering/COD-ifiering. Sen kan man gilla eller ogilla detta antar jag. Battlefield är visserligen långt ifrån en realistisk krigssimulator som tex arma, men får inte bli circus av det här...

Inaktiv
Skrivet av donhenri:

Suppression, all skit som flyger omkring på skärmen, jobbiga färger och alla unlocks/customization har förstört den kommande spelserien. Även mycket sämre bandesign än tidigare spelen, Metro är ett tydligt exempel.

Synd för BF har så mycket potential att bli grymt.

Suppression är tydligen sänkt med 80% drygt av vad jag hört.

Medlem

En fet PC och det blir många timmar i detta.
Blir att plocka fram flygstickan till BF4 hoppade flygandet i BF3.

Om det blir som förväntat så blir det en egen server så man slipper R-hålen online och ben hård livstid ban vid fusk. mao min server mina regler, körde 64 server i 3'an med kö varje kväll med tuffa regler.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Call of Duty kan slänga sig i väggen!

Medlem

Får se vad demot/betan erbjuder, bättre balans och mindre fordonskskampande åka lite nya gameplay idéer istället för samma skit om igen med bättre grafik, skulle görs underverk.
Nå, är det lika fattigt som BF3 så får Killzone duga så länge, inga fordon tyvärr men gratis dlc, hittar, custom games och annat kul gör det till ett givet val, saker som en gång också gällde BF (moddar?) innan prrmium och DLC blev ledord för den en gång så bra spelserien. How the Mighty has fallen...

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av donhenri:

Suppression, all skit som flyger omkring på skärmen, jobbiga färger och alla unlocks/customization har förstört den kommande spelserien. Även mycket sämre bandesign än tidigare spelen, Metro är ett tydligt exempel.

Synd för BF har så mycket potential att bli grymt.

Suppression är tydligen sänkt med 80% drygt av vad jag hört.

Skulle dom inte ändra så att bara support kan suppressa ?
Eller är det bara nåt jag har fått för mig ?:)

Inaktiv
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av bleak:
Skrivet av donhenri:

Suppression, all skit som flyger omkring på skärmen, jobbiga färger och alla unlocks/customization har förstört den kommande spelserien. Även mycket sämre bandesign än tidigare spelen, Metro är ett tydligt exempel.

Synd för BF har så mycket potential att bli grymt.

Suppression är tydligen sänkt med 80% drygt av vad jag hört.

Skulle dom inte ändra så att bara support kan suppressa ?
Eller är det bara nåt jag har fått för mig ?:)

Det kan vara så t,om. Hörde bara en säga i en video från i juni att den var sänkt 80-90% men kan vara borttaget helt som du sa:)

12
Skriv svar