Det här kommer till Playstation Plus i Oktober

Robot
Det här kommer till Playstation Plus i Oktober
Medlem
Det här kommer till Playstation Plus i Oktober

Laaaalalalalalaaa Katamari Damacyyyyy!

Medlem

Ser bra mycket roligare ut än Xbox Live Games With Gold. Jag har den här känslan att nästa gratis-spel från Xbox kommer vara ett riktigt botten-napp.

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

Ser bra mycket roligare ut än Xbox Live Games With Gold. Jag har den här känslan att nästa gratis-spel från Xbox kommer vara ett riktigt botten-napp.

Tror och hoppas tjänsten kommer igång, lagom till jag har skaffat en Xbox One.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av DarkZide8:

Ser bra mycket roligare ut än Xbox Live Games With Gold. Jag har den här känslan att nästa gratis-spel från Xbox kommer vara ett riktigt botten-napp.

Får vi gratis spel hos xbox live?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så värt att vara PSN+ prenumerant

Medlem

FAAAN!!!! Jag hinner inte spela alla PSN+ spel.

.... dagens i-lands problem

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av DarkZide8:

Ser bra mycket roligare ut än Xbox Live Games With Gold. Jag har den här känslan att nästa gratis-spel från Xbox kommer vara ett riktigt botten-napp.

Får vi gratis spel hos xbox live?

Ja, 2 spel i månaden, det ska pågå tills 31 december och det började för några veckor sen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av DarkZide8:

Ser bra mycket roligare ut än Xbox Live Games With Gold. Jag har den här känslan att nästa gratis-spel från Xbox kommer vara ett riktigt botten-napp.

Tror och hoppas tjänsten kommer igång, lagom till jag har skaffat en Xbox One.

det kommer antagligen bli betydligt sparsammare med utbudet även på PS4 ett bra tag. de måste ha en viss buffer av olönsammare spel att få bra villkor med innan det kommer dithän. XBO måste rimligen reflekteras i hur det ser ut på 360 nu då det redan är uppfyllt där. så jag skulle inte hålla andan för nån som helst förbättring såvida inte maskinen går så katastrofalt dåligt att MS försöker rädda det hela med allt du kan äta-buffé likt inget tidigare.

Medlem
Skrivet av ZF:

det kommer antagligen bli betydligt sparsammare med utbudet även på PS4 ett bra tag. de måste ha en viss buffer av olönsammare spel att få bra villkor med innan det kommer dithän. XBO måste rimligen reflekteras i hur det ser ut på 360 nu då det redan är uppfyllt där. så jag skulle inte hålla andan för nån som helst förbättring såvida inte maskinen går så katastrofalt dåligt att MS försöker rädda det hela med allt du kan äta-buffé likt inget tidigare.

PS+ till PS4 inleder med Resogun och en något bantad version av Driveclub. Sedan kommer även Outlast, Don't Starve och Secret Ponchos att dyka upp i början.

ZF
Medlem
Skrivet av Margy:

PS+ till PS4 inleder med Resogun och en något bantad version av Driveclub.

exakt. ett semidemo och ett typ "PSN"-spel.

men som sagt, inget konstigt med det.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Margy:

PS+ till PS4 inleder med Resogun och en något bantad version av Driveclub.

exakt. ett semidemo och ett typ "PSN"-spel.

men som sagt, inget konstigt med det.

Detta "semidemo" kommer att kunna spelas till "slutet" (om det finns ett sådant i bilspel) och man kommer att kunna ta alla trophies.

Resogun är bland det mest intressanta som visats än så länge till next-gen. Det är en "sorts uppföljare" till Super Stardust HD som är bland de spel jag spenderat mest tid med de senaste fem åren. Jag låter denna gif sköta snacket:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81424417&postcount...

Medlem

katamari spelet till vitan är ok ett tag det roligaste med det är att det är så gay att man nästan spricker av skratt

Medlem

Detta innebär bara att man får spela spelen gratis under en viss period?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Detta innebär bara att man får spela spelen gratis under en viss period?

Du får spela så länge du har ett abonnemang. Om du slutar abonnera så försvinner spelen. Om du ett år senare får för dig att abonnera igen så kommer spelen du hade förut tillbaka.

ZF
Medlem
Skrivet av Margy:

Detta "semidemo" kommer att kunna spelas till "slutet" (om det finns ett sådant i bilspel) och man kommer att kunna ta alla trophies.

Resogun är bland det mest intressanta som visats än så länge till next-gen. Det är en "sorts uppföljare" till Super Stardust HD som är bland de spel jag spenderat mest tid med de senaste fem åren. Jag låter denna gif sköta snacket:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81424417&postc...

jag kallar det (eller Killer Instinct) fortfarande inte ett helt spel. men ok, demo var kanske att ta i.

och ja, Resogun är jättetjusigt. men det är ett PSN-spel, och det är dessutom ett SHMUP, vilket tilltalar en väldigt liten del av spelare.

allt jag säger är att utbudet kommer vara betydligt mer begränsat, och säkerligen begränsat på de sätt jag nämner under minst ett år, kanske två, innan det finns nog med skyffelvara att fylla ut med.

Medlem

Hahaha yes! Suttit i två dagar nu och spelat LotR:War in the North, och tänkt "om bara dragons dogma kunde bli gratis på ps+".

Påminnelse dirr på telefonen!

1
Skriv svar