Diablo 3 - PS3 eller 360?

Medlem
Diablo 3 - PS3 eller 360?

Tjena!

Jag äger både en 360 och en PS3. Vilken av dessa bör jag köpa D3 till? Vet redan att konsolversionen av spelet är MYCKET bättre än PC-versionen, men vet inte vilken av konsolerna jag borde satsa på?
Vad tycker du?

Tacksam för svar,
/Khiemsvarg

jkw
Medlem

Köp det till den konsoll du trivs bäst med?

Edit
Det är ingen prisskillnad på dem heller, båda går att få tag på för 427kr, så det gick inte att ha pris som någon form av argument heller.

Medlem

Jag hade nog kört med PS3. Om man tänker på hur kontrollerna kanske är så är nog PS3 lite lättare.


signatur

DET LAGGADE!

Medlem

Jag köper nog till den konsol som har mest spelare... Vette tusan vilken det är dock.

Medlem
Skrivet av Khiemsvarg:

Jag köper nog till den konsol som har mest spelare... Vette tusan vilken det är dock.

Vad har det med saken att göra?


signatur

Niet.

Inaktiv

Ps3, orka med en avgift för och spela online på 360.

phi
Medlem
Skrivet av Grimley:

Ps3, orka med en avgift för och spela online på 360.

Vilket han förmodligen redan gör idagsläget så det kvittar ju.

Men för att svara på hans fråga; köp spelet till den konsolen som du har flest kompisar att spela med såvida du inte bara kommer att spela med en massa randoms. Svårare än så är det inte.

Medlem
Skrivet av Khiemsvarg:

Tjena!

Jag äger både en 360 och en PS3. Vilken av dessa bör jag köpa D3 till? Vet redan att konsolversionen av spelet är MYCKET bättre än PC-versionen, men vet inte vilken av konsolerna jag borde satsa på?
Vad tycker du?

Tacksam för svar,
/Khiemsvarg

Fungear fint på båda. Den digital versionen på ps3an laddar mycket snabbt. Kan inte svara på hur det är på 460n om man kör från hårddisk.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Bestämde mig för att köra på 360n. Någon som vet vilket datum man kan köpa D3 på Xbox Live? Har kollat, men verkar bara som att demot är uppe, inte fullversionen.

Medlem

Någon som vet om man kan lira COOP på PS3 DEMOT av Diablo 3? Sitter på kneget och denna fråga föll från himlen. Skulle vara kul att få veta!


signatur

Niet.

1
Skriv svar