Tequatl Rising – ny uppdatering till Guild Wars 2 idag

Robot
Tequatl Rising – ny uppdatering till Guild Wars 2 idag
Inaktiv
Tequatl Rising – ny uppdatering till Guild Wars 2 idag

LFG-verktyget blev bara en "beta för utvalda spelare". Jag trodde det skulle släppas nu, men verkar som de inte är klara med det än och väljer släppa den i betaform.

Citat:

With Tuesday’s release we are gearing up to launch the new Looking For Group tool for Guild Wars 2. As the system comes online, our primary focus is with the quality and the stability. To ensure a solid rollout, we’ll turn on the LFG tool in beta form to a subset of players. As the week goes on, we’ll periodically unlock the system to additional groups of players.

Medlem

Ser fram emot högre svårighetsgrad på world-bossar då de är inte är utmanande för fem öre ens som det är nu. Ska bli nice att banka på Tequatl och (förhoppningsvis) spöa honom.

Medlem

Tequila? Bara jag?

Medlem

Taco the Sauceless blev just Taco the Loot-Denier. 150+ man zerg gick löst på honom och fick inte honom under 85% ^^ Me like.

Medlem

Hamnade i en overflow med ett hundratal folk som blev downade i ett, tror jag rezzade fler än antalet pilar jag sköt på draken.. ja nästan iaf.. frågan är vad som händer när nyhetsintresset lägger sig, tror det kan bli ett sånt där event man bara undviker för att det är inte värt mödan.. vi får se!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

stackars drake. *ringer djurskyddsföreningen*

Inaktiv
Skrivet av toast:

Hamnade i en overflow med ett hundratal folk som blev downade i ett, tror jag rezzade fler än antalet pilar jag sköt på draken.. ja nästan iaf.. frågan är vad som händer när nyhetsintresset lägger sig, tror det kan bli ett sånt där event man bara undviker för att det är inte värt mödan.. vi får se!

Det är värt mödan om de ger honom bra och unik loot.

Enligt principen; enkel boss i loottåg = dålig loot, svår boss som kräver taktik och bra spelare = bra loot.

ELF
Medlem
Skrivet av toast:

Hamnade i en overflow med ett hundratal folk som blev downade i ett, tror jag rezzade fler än antalet pilar jag sköt på draken.. ja nästan iaf.. frågan är vad som händer när nyhetsintresset lägger sig, tror det kan bli ett sånt där event man bara undviker för att det är inte värt mödan.. vi får se!

Jo, kan bli så om det blir för svårt. Men alla verkar ju inte ge upp.
Köttade en boss en gång och vi var uppe i totalt ca 30 min med kringliggande köttande inräknat. Rätt som det är så poppar ett systemmeddelande upp "10 min kvar till omstart... trololol".
När servrarna startades om så beräknade jag kvarstående tid för bossens död till ca 4 min ;(. Men de flesta började om igen direkt efter omstarten.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

hört rykten om att gw2 kommer släppas till next generation consol ;D

Medlem

Man ska inte tro allt man hör!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Balansen för detta är typiskt anet: "lol forget it". De måste fasen tagga ner lite och ge oss en rimlig chans. Jag hade mer roligt och tjänade mer loot på att bara spela klassiska events som behemoth och shatterer.

Skribent
Skrivet av vuze2143:

hört rykten om att gw2 kommer släppas till next generation consol ;D

Tja, Varför inte? Den relativt korthuggna actionbaren gör att det nog går att konvertera till handkontroll utan större besvär. Har du någon källa?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Balansen för detta är typiskt anet: "lol forget it". De måste fasen tagga ner lite och ge oss en rimlig chans. Jag hade mer roligt och tjänade mer loot på att bara spela klassiska events som behemoth och shatterer.

Det finns redan en server som tagit honom, Blackgate. Så det kan inte anses att bossen är för svår. Ett stort gäng som kör koordinerat med voip och det var inget problem tydligen.

De har ett par videos uppe fast inte på hela eventent. Här är killen:

https://www.youtube.com/watch?v=S8tTZhdqC8Y

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av vuze2143:

hört rykten om att gw2 kommer släppas till next generation consol ;D

Tja, Varför inte? Den relativt korthuggna actionbaren gör att det nog går att konvertera till handkontroll utan större besvär. Har du någon källa?

har tyvärr inte det ;/ men har funderat väldigt mycket, dels så känns combat systemet som att det skulle fungera till consol, men även over flow samt en mängd fantasi

får väl granska alla filer och se om man hittar någon ledtråd

1
Skriv svar