Transport Tycoon kommer till mobiler nästa månad

Robot
Transport Tycoon kommer till mobiler nästa månad
Medlem
Transport Tycoon kommer till mobiler nästa månad

Transport Tycoon...

-Åh ett nytt Transport Tycoon! Fan va coolt, har ju haft så mycket skoj med inna. Undra hur det kommer se ut, vad som är nytt och...

...kommer till mobil.

-FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU....

Medlem

Jag gillar att kunna köra på plattan eventuellt men hade klart viljat se en uppföljare av detta Det har ändå gått 18 år sen sist.

Medlem

detta kan bli intressant.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja! Håller tummarna för ett flerspelarläge, jag och mina vänner har slagit ihjäl åtskilliga timmar i OpenTTD under åren.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skribent

Jag hatar verkligen musiken i det spelet. Tur att själva spelet är så jäkla bra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ett garanterat köp.

Medlem

Musiken är sjukt bra!
Det här ska köpas, oavsett pris.

Inaktiv

Första tanken var inte positiv.. men vid eftertanke.. det kan komma att vara trevligt att stirra i ett sandlådeläge på tunnelbanan, istället för att stirra på människorna i tåget.. rätt pris = köp!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Lutar åt ett garanterat köp efter trailern om de har anpassat spelet att vara lättspelat på smartphone! Grymt det här har man längtat efter sen de gamla orginalen att lira när man pendlar till plugget! Och musiken äger i spelet! Hoppas de har kvar orginalmusiken och kanske nå nya tunes i samma glans.

Skribent
Skrivet av Johan Olander:

Jag hatar verkligen musiken i det spelet. Tur att själva spelet är så jäkla bra.

Vad säger du pojk!? Lyssna på KaptenKanel istället:

Skrivet av KaptenKanel:

Musiken är sjukt bra!
Det här ska köpas, oavsett pris.

Skrivet av Azox:

Lutar åt ett garanterat köp efter trailern om de har anpassat spelet att vara lättspelat på smartphone! Grymt det här har man längtat efter sen de gamla orginalen att lira när man pendlar till plugget! Och musiken äger i spelet! Hoppas de har kvar orginalmusiken och kanske nå nya tunes i samma glans.

Det känns som det är hela grejen med den här produkten, att de anpassar kontrollen efter touch-skärmar alltså. Sen om de lyckas återstår förstås att se.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

eld
Medlem

Tills dess, här är openttd till android!:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.openttd.sdl...

Finns även till iOS men bortplockat då apple inte finner sig kompatibel med GPL.

Medlem

Så ja! Nu vill vi ha Rollercoaster Tycoon till ipaden också så kommer jag aldrig ha en tråkig resa igen!

Medlem

Detta spel har INGET att göra med Transport Tycoon, det är en mobilversion av Chris Sawyer's Locomotion med annat namn. Och ja, det är samma person som ligger bakom Roller Coaster Tycoon-spelen.

1
Skriv svar