Diablo III – Blizzard tar bort auktionshusen

Robot
Skribent
Diablo III – Blizzard tar bort auktionshusen

Stort tack till er som tipsade, alltid kul att communityt kan vara på alerten när jag fått för mig att arbetsdagen är slut


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Äntligen! Nu kanske man kan komma i kapp alla RMA polare

Medlem

Känns som en rätt billig lösning.

Medlem

Är det inte lite väl sent?

Medlem

Det är synd att det inte kommer förrän nästa år.. skulle gärna se att de slängde in loot 2.0 och tagit bort AH redan.. igår.

Medlem

Jag som precis installerat Diablo III igen på min monsterdator.

Ödet?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av meganollan:

Är det inte lite väl sent?

Alla nuvarande items kommer med största sannolikhet att vara helt värdelösa när expansionen kommer.
När de höjer maxlevel till 70 är 60-items knappast tillräckligt i "endgame".

Skribent
Skrivet av meganollan:

Är det inte lite väl sent?

Jag tror inte det. Expansion på G, blir en nytändning för spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Börja anta att Reaper of Souls också kommer nånstans runt det datumet? Känns ju ändå rätt logiskt att de dödar AH när det släpps eller lite innan.

Medlem

va på tiden, sen kanske dom skulle fixa alla bottar också, galet mycket folk som bottar sönder spelet atm

Medlem

HAHAHAHAHAHAHAHAHA... Sopor.

Medlem

Och detta kunde de inte ha tänkt på lite tidigare? Typ någon gång under de 12 år som det tog att planera och släppa trean?

Trots att detta är något jag (och många, många andra) pushat för sedan launch har det inte skett någon förändring. Och nu när det äntligen händer får man bara en spysmak i munnen.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Och detta kunde de inte ha tänkt på lite tidigare? Typ någon gång under de 12 år som det tog att planera och släppa trean?

Trots att detta är något jag (och många, många andra) pushat för sedan launch har det inte skett någon förändring. Och nu när det äntligen händer får man bara en spysmak i munnen.

Det är svårt att ta bort en nyckelkomponent ur spelet, nu tar de chansen med expansionen iom att det är en reset med nya levlar och items. Gyllene tillfälle att ta bort det och det är bra av blizzard att erkänna sitt misstag och ändå försöka fixa det så gott det går. Att dra bort det nu vore en katastrof för spelet.

phi
Medlem

Herrejävlar vad nice. Nu börjar D3 bli intressant igen.

Nämen, oväntat.Nu kanske man ska köpa spelet, vad säger ni, är det värt det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej ta hellre nån söt tjej på middag det här spelet är så nära slöseri av ditt liv du kan komma, finns betydligt mer episka spel på horisonten.

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nämen, oväntat.Nu kanske man ska köpa spelet, vad säger ni, är det värt det?

jag tror det. har bojkottat d3 sen annonseringen av ah. nu när de plockar bort det är det intressant igen

Medlem

Har verkligen Blizzard såna bollar, inte dåligt.

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kunde inte kommit tidigare, bara att vänta till slutet av Mars så är det dags att spela igen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av hellspooned:

Känns som en rätt billig lösning.

Billig lösning? Folk har bett efter detta så vad menar du?

Medlem

Förstår inte riktigt hatet mot AH faktiskt. Frivilligt att använda. Bara att grinda spelet med sina vänner så finner man grejer. Eller trada som vanligt.

Dock vill jag gärna se trade channels när dom tar bort AH. Det är ganska värdelöst system nu. Skriva i trade chatten. sen adda varandra för att sedan starta ett spel.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Nu är allt som saknas ett offline mode likt konsollerna!! Enda anledningen till Always Online var ju RMAH så man inte kunde sälja fusk items där på

De borde helt enkelt göra spelet likt konsol versionen sedan slänga i intressantare loot helt enkelt.

Känner på mig att de kommer bli väldigt snarlikt D2 med Single player, sedan ett online läge som är oreglerat (konsol versionen) och också ett "official Battlenet" läge likt Diablo 2.

I alla fall hoppas jag de gör så att servern ändå hostas på spelarens sida så man inte drabbas av lag spikes när man hostar sina egna games.

Blir precis som jag trodde, spelet kommer inte leva upp till sin potential innan RoS. Exakt samma som hände D2 med LoD.

Medlem

Bra nyheter, jag har inte gett upp D3 ännu (bara lagt det på hyllan) och väntar otåligt på expansionen!


signatur

Meep!

Medlem

Jag grindade jäkligt många timmar med en polare (150 ca innan jag ledsnade) och har hittat en bra grej, depth diggers som jag fick sålt för 20 mille. Det är det enda, sen ser man folk springer runt med sådär 500 mille standard i Diablo 3. Då förstår man att de flesta antagligen inte "förtjänat" det i spelet utan har AH flippat och inte tjänat på items dem hittat ingame.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nämen, oväntat.Nu kanske man ska köpa spelet, vad säger ni, är det värt det?

vänta tills expansionen IMO

ELF
Medlem

Dags att klaga på nästa grejer...............
1. Flytta karaktär till annan server?
2. Offlineläge?

Alternativ 2 är viktigast då jag har min karaktär på US servern (pissiga standard val)....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Offline läge och LAN nu så kommer jag köpa expansionen!

Skriv svar