Skrämmande ny trailer för The Evil Within

Robot
Medlem
Skrämmande ny trailer för The Evil Within

Måste..... Köpa.....

Skribent
Skrivet av Mmxsc:

Måste..... Köpa.....

Kommer..... Väta.... Byxa....


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Äntligen! Ser fram emot detta något enormt, speciellt efter att RE 5,6 var totala action-lir för fans av någon helt annan genre..

Medlem

Ser ju snarar ut som ett action spel med lite horror inslag, skräck är ju spel som Amnesia där man inte hela tiden får se det man fruktar, där fantasin gör halva jobbet.

Medlem

stackars... den... som.... ska... recensra detta.... O_O! Gå på toa minst 1 timme innan ni ska spela det för att slippa olyckor :D!

Medlem

Ser grymt ut. När de ändrade mentalsjukhuset så såg det först ut som att det stod Raccon Mental... Det fick mig att tänka på en värdig uppföljare till Resident Evil

Medlem

Detta ser oerhört lovande ut! Älskar skräckspel! Inte kommit nåt inom den genrern på typ 10 år. Och nu kommer Outlast, Amnesia A machine for pigs och nu detta. Me likey!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

JA! Äntligen något som ser vettigt ut från Resident Evil skaparen Shinji Mikamis. Detta är förstås bara en första inblick i spelet men jag är positiv, det var ett trevligt första intryck, ett sådant där intryck som får en att titta under sängen för att se att ingenting finns där

Medlem

Först tänkte jag....jaha....sen efter ett tag fick jag lite Silent Hill vibbar blandat med lite Dead Space feeling. Såg helt klart intressant ut och kan nog bli ett köp till PS4.

1
Skriv svar